شناسهٔ خبر: 31272831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

آزمایش سلاح های کشتاری رژیم صهیونیستی بر روی کودکان فلسطینی/ دزدی اعضای بدن اجساد توسط اسرائیل

یک استاد عربِ دانشگاه بیت المقدس می گوید که ارتش صهیونیستی برای اینکه بداند کدام یک از تسلیحات قدرتمندتر است، سلاح های مختلف خود را بر روی فلسطینیان بی گناه حتی کودکان آزمایش می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ یک استاد عربِ دانشگاه بیت المقدس می گوید که ارتش صهیونیستی برای اینکه بداند کدام یک از تسلیحات قدرتمندتر است، سلاح های مختلف خود را بر روی فلسطینیان بی گناه حتی کودکان آزمایش می کند.

پرفسور نادره شلحوب کِورکیان (Nadera Shalhoub-Kevorkian) طی سخنرانی در دانشگاه کلمبیا گفت: "رژیم صهیونیستی تسلیحات خود را بر روی کودکان فلسطینی آزمایش می کند. فضاهای فلسطینی، آزمایشگاه هایی برای صنعت امنیتی اسرائیل است."
شلحوب بنا بر گواهی تعدادی از کودکان فلسطینی اظهار داشت که ارتش صهیونیستی به طور خاص نسل جوان را مورد هدف این آزمایش ها قرار می دهد.
 
کودکی به نام محمد گفت: "ارتش بررسی می کند که از چه بمبی استفاده کند. بمب گاز یا بمب متعفن. آیا ما کیسه های پلاستیکی یا کیسه های پارچه ای هستیم که آنها با تفنگ ها و چکمه هایشان ما را می زنند."
 
سخنرانی استاد با عنوان "فنون خشونت آمیز در بیت المقدس فلسطین" بر مبنای تحقیقاتی بود که در زمان تصدی اش در دانشگاه عبری در اسرائیل انجام داد. این تحقیقات همچنین در خارج از کشور به عنوان تحقیقات دانشگاه عبری ارائه شد.
 
truth گفت؛ این دانشگاه، سخنرانی را محکوم نکرده و گفت که دیدگاه های ابیان شده از سوی استاد بازتاب دیدگاه دانشگاه نیست. آنها نظرات شخصی وی هستند.
 
اتهامات جدیدی علیه نیروهای صهیونیستی از سوی چندین رسانه مبنی بر برداشتن اعضای کودکان کشته شده توسط ارتش رژیم منتشر شده است.
 
واندربیکن، دبیر فرهنگی اتحادیه تجارت ACOD بلژیک و پژوهشگر فلسفه علم، گفت: "در ماه آگوست سال 2018، مردم نوار غزه از گرسنگی و مسمومیت جان باختند، کودکان آنها ربوده شده و به خاطر اعضای بدنشان به قتل رسیدند."
 
در نوامبر سال 2015، سفیر فلسطین در سازمان ملل متحد گفت که رژیم صهیونیستی اعضای بدن فلسطینی های به قتل رسیده را برمی دارد.
 
ریاد منصور، دیپلمات فلسطینی، طی نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: "بدن های فلسطینیان کشته شده توسط نیروهای امنیتی اسرائیل با قرنیه ها و دیگر اعضای مفقود بازگردانده شدند. گزارش های اخیر، برداشته شدن اعضای بدن توسط نیروی اشغالگر را تأیید می کند."
 
نیویورک تایمز نیز طی گزارشی در آگوست سال 2014 گفت که مبالغ هنگفتی به جیب دلالان پیوند در اسرائیل می رود.
 
براساس تحلیل این روزنامه در مورد پرونده های قاچاق اعضا از سال 2000 تاکنون، اسرائیلی ها نقش نامتناسبی در قاچاق اعضا داشته اند.
 
مسئله سرقت اعضا توسط رژیم صهیونیستی اولین بار از سوی روزنامه پر تیراژ سوئدی با نام Aftonbladet در سال 2009 مورد توجه قرار گرفت و منتشر شد.
 
 
معصومه میرحسینی
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما