شناسهٔ خبر: 31272715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوا‌های سیاسی را کنار بگذاریم+فیلم

وزیر دادگستری: باید دعوا‌های سیاسی را کنار گذاشت و با تلاش ویژه و وحدت از مشکلات عبور کرد

صاحب‌خبر -
دعوا‌های سیاسی را کنار بگذاریمبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین ، علیرضا آوایی در شورای اداری استان گفت: باید باور کرد که کشور در شرایط خاص قرار دارد و اگر دست همدیگر را بگیریم می‌توانیم از همه سختی‌ها عبور کنیم.
آوایی گفت:چون شرایط کشور خاص است امروز به کار و تلاش ویژه نیاز داریم و باید بدون منت برای مردم کار کنیم.
وی ادامه داد: خانواده شهدا تحمل دعوا‌های سیاسی ما را ندارند، مراقب باشیم نفرین آن‌ها ما را زمین گیر نکند.
وزیر دادگستری یادآور شد: قدرت مستی آور است و خواب ما را سنگین می‌کند به همین دلیل برخی از مدیران تحمل انتقاد و تذکر و پیشنهاد را ندارند لذا زمین می‌خورند.
آوایی گفت: دولت را تضعیف نکنیم، مردم نگاهشان به دولت و خدمتگزاران است اگر دولت تضعیف شود موجب بی اعتمادی مردم می‌شود.
وی افزود: مردم سنگ تمام گذاشتند، اما معلوم نیست همیشه اینگونه باشند اگر آسیب ببینیم همه غرق می‌شویم.
* دولت را تضعیف نکنیم/ بدترین خبر، اختلاس مدیران است
وزیر دادگستری تصریح کرد: حساسیت شرایط کشور را درک کنید، به نیروهایتان بگویید با مردم مدارا کنند.
آوایی افزود: مردم از خلق قضات بیشتر از حکم قضات ناراحتند، به نظر می‌رسد در تکریم و رفتار خوب با مردم ضعیف هستیم و غفلت کرده ایم.
وی گفت: بدترین خبر برای من دستگیری یک مدیر برای اختلاس است، این همه شهید و جانباز دادیم و مردم حالا به ما اعتماد کردند و مدیر شدیم، اما اختلاس که می‌شود شرمنده ملت می‌شویم.
وزیر دادگستری بیان کرد: غفلت ها، مستی از قدرت، غرور و بی توجهی به جایگاه مدیریت‌ها موجب تخلف می‌شود، اگر در کارمان کم بگذاریم همه را به مصیبت انداخته ایم.
آوایی گفت: مدیرانی داریم که پاک هستند، اما بی رمقند، برخی کاردان هستند، اما دلسوزی ندارند لذا ناموفقند و همچنین مدیرانی داریم که عالم و دست پاکند، اما تواضع و وجاهت ندارند و خود را عقل کل می‌دانند و مشورت نمی‌گیرند و استبداد رای دارند و زمین می‌خورند.
وی ابراز امیدواری کرد: با وحدت همه جانبه، دوری از دعوا‌های سیاسی، تلاش مضاعف و درک شرایط ویژه کشور از این وضعیت که به طبقه متوسط فشار می‌آورد بخوبی عبور کنیم.
 
<div id="video-display-embed-code_3199895"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2359391/3199895?width=565&height=316"></script></div>

نظر شما