شناسهٔ خبر: 31272690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

جانشین فرمانده کل سپاه پاسدارن:

مرکز ثقل قدرت از جهان استکبار به دنیای اسلام در حال جابه‌جایی است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسدارن گفت: اسلام به حاکمیت رسیده و به قدرت روی زمین تبدیل شده است؛ مرکز ثقل قدرت از جهان استکبار به دنیای اسلام در حال جابه‌جایی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تهران نیوز، سردار سلامی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع امنیت و آرامش ملت ایران، که با حضور سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و جمعی از فرماندهان و مقامات لشکری برگزار شد، اظهار داشت: جهان استکبار دوباره ناامید شد و ملت ایران بار دیگر باطل‌السحر فتنه‌های جدیدی شدند که در ذهن زورمداران و زرمداران عالم شکل گرفته بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسدارن با بیان اینکه امروز اگر نیروی زمینی ما در شمال غرب و سایر مناظق سینه پولادین خود را در برابر دشمنان استوار آرایش داده است، آماده یک جنگ جهانی است، عنوان کرد: مقایسه این حوادث چند تروریست کوردل نیست. این یک استراتژی خطرناک جهانی است.

 

پاسداران در مقابل مثلث شوم رژیم صهیونیستی، آمریکا و آل سعود ایستاده‌اند

وی با تاکید بر اینکه فرزندان نیروی زمینی سپاه در مقابل مثلث شوم رژیم صهیونیستی، آمریکا و آل سعود ایستاده‌اند، بیان داشت: فکر نکنید که پاسداران کار ساده‌ای می‌کنند. پاسداران انقلاب، نیروی انتظامی و ارتش در مرزها در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

سلامی ادامه داد: طبق فرمایشات روز گذشته رهبر انقلاب «اگر این مردان بزرگ نباشند که سپر بلا شوند، هرگز نمی‌توان در برابر دشمنان ایستاد». پیکرهای پاکی که تشییع کردید، تجسم ایثار، غیرت و وفاداری مردان ثابت قدم در برابر دشمنان خدا هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسدارن با اشاره به اینکه پاسداران از یک حقیقت بزرگ که در جهان ظهور کرده است، دفاع می‌کنند، تصریح کرد: اسلام به حاکمیت رسیده و به قدرت روی زمین تبدیل شده است. مرکز ثقل قدرت از جهان استکبار به دنیای اسلام در حال جابه‌جایی است.

 

تمام پیروزی‌هایی که به دست آورده‌ایم، حاصل مقاومت در برابر استکبار بوده است

وی افزود: دشمنان می‌دانند که اگر در مقابل اسلام نایستند باید از همه مناطق تحت اشغال خویش عقب‌نشینی کنند. مردمک چشمان دشمنان نتوانست دامنه اجتماع ده‌ها میلیونی این جمعیت بی‌کران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ببیند. امروز اسلام در حال پیشرفت است و تمام پیروزی‌هایی که به دست آورده‌ایم، به خاطر مقاومت در برابر دنیای استکبار بوده است.

سلامی با بیان اینکه سراسر این ۴۰ سال مبارزه ای مه با دشمنان کرده‌ایم، ابتکار عمل در دست انقلاب ما بوده است. تاریخ را که ورق بزنید، در هیچ صفحه‌ای کوچک ترین پیروزی برای آمریکا و کوچک ترین شکستی برای اسلام مشاهده نمی‌کنید. آن‌ها ضعیف‌تر شده‌اند و آشفته بازاری در جهان سیاست وجود دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسدارن بیان داشت: افسردگی و پژمردگی در چهره سیاستمداران غرب قابل مشاهده است. قدرت شیطانی جاودانه نیست و از بین می‌رود. این شهدای ما که به معراج رفتند، جلوه‌های جاودان این حقیقت هستند که هرگاه نور خدا طلوع کند، تیرگی باطل از بین می‌رود.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان ما به زوال رسیده‌اند، تبیین کرد: حتی تصورات دشمنان ما هم مانند خودشان ماندنی نیست چراکه هر فکری می‌کنند، برعکس آن اتفاق می‌آفتد. آن‌ها تصور می‌کردند که تحمل مردم بر اثر فشارهای اقتصادی به سر می آید اما در روز ۲۲ بهمن شکست خوردند.

سلامی افزود: مردم امروز به گونه‌ای به انقلاب علاقه دارند که یک خانواده برای فرزندانش دارد. مردم به میدان آمدند و دشمنان را مایوس کردند. امروز دشمنان از دین اسلام ناامید شده‌اند. خانواده‌های عزیز شهیدان! شما امروز چشم و چراغ این ملت هستید و همه شما را دوست دارند. فرزندان شما امروز فرزندان همه امت اسلام و همه ایرانند و شما روسفید و عزیز هستید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسدارن خطاب به خانواده های شهدای تروریستی ادامه داد: خانواده‌های شهدای عزیز! شما امروز افتخار می‌کنید که در پیروزی‌های بزرگ سهمی دارید و شهید هدیه داده‌اید. فرزندان شما امروز دژ مستحکم امنیت این ملت هستند و چه افتخاری بالاتر از این؟

 

رژیم آل سعود بداند که ماندنی نیست

سلامی با بیان اینکه ما فرزندان جهاد و جویندگان شهد شیرین شهادت هستیم، گفت: هر چقدر ما را شهید کنند، لاله‌های بیشتری می‌روید و دل‌ها مستحکم‌تر می‌شوند. ما انگیزه، ایمان، برنامه، شهادت، جهاد و سازمان داریم تا دشمنان را نابود کنیم. رژیم آل سعود بداند که ماندنی نیست. من می‌دانم آن‌ها هر شب چه کابوس‌هایی می‌بینند. آن‌ها در انتظار مرگ هستند و بزرگ‌تر از آن‌ها هم نیز همین‌گونه هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسدارن تصریح کرد: بی‌اعتنا به اراده دشمن تحریم را می‌شکنیم و از عملیات روانی آن‌ها سربلند بیرون می‌آییم. آثار زوال در چهره دشمن را به خوبی می‌بینیم. آن‌ها می‌خواستند که انقلاب ما چهل ساله نشود و از آن آرزوی بزرگ به این رسیدند که به اتوبوس جوانان پاسدار ما تهاجم ناجوانمردانه داشته باشند.

سلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما نگران هیچ چیزی نیستیم. با اشتیاق و رغبت به سمت دشمن می‌شتابیم و سلاح‌ها را هرگز زمین نمی‌گذاریم. ما تعهد داده‌ایم و جنس ما همین است. برای دنیا خلق نشده‌ایم و انتخاب شده‌ایم تا در سنگر بمانیم و جهاد کنیم. صبح پیروزی نزدیک است. این بیان احساسی نیست بلکه حقیقتی است که من و شما به زودی آن را خواهیم دید.

انتهای پیام/

نظر شما