شناسهٔ خبر: 31272431 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بارتومئو: تا بازنشستگی مسی فاصله زیادی داریم و بعد از آن هم کسی نمی‌تواند جای خالی‌اش را پر کند

مهدی آزادی

بارتومئو می‌گوید برنامه‌های بارسا برای فصل بعد از ماه مارس چینش می‌شوند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - جوزپ ماریا بارتومئو، رئيس باشگاه بارسلونا می‌گوید لیونل مسی بعد از سال 2021 هم در این تیم توپ خواهد زد.

مسی در حال حاضر تا سال 2021 با بارسا قرارداد دارد و البته می‌تواند در تابستان 2020 به طور رایگان به تیمی درجه دو که از بزرگان اروپا نباشد، بپیوندد. بارتومئو چندی پیش اذعان داشت باشگاه روی تمدید دوباره قرارداد این اعجوبه کار می‌کند چون از نظر آنها مسی می‌تواند چندین سال دیگر در بالاترین سطح بازی کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، رئيس بارسلونا می‌گوید:

به آینده بدون مسی هم فکر می‌کنیم ولی تا آن زمان هنوز فاصله زیادی داریم. مسی جوان است؛ 31 سال دارد. عملکرد او بسیار خوب بوده و هر سال بهتر و بهتر بازی می‌کند و من نمی‌دانم چطور این کار را انجام می‌دهد. وقتی مسی کفش‌هایش را بیاویزد یا از بارسا خداحافظی کند، هیچ بازیکنی نمی‌تواند جایش را پر کند. غیرممکن است. بعد از مسی هیچ بازیکنی نیست. نه در بارسا و نه در هیچ تیم دیگری. مربی تیم در آن مقطع باید تصمیم بگیرد تیم در غیاب لئو چطور بازی کند. با این همه معتقدم مسی بعد از 2021 - زمان اتمام قرارداد فعلی - هم در بارسا خواهد بود.

نقل و انتقالات؟ سه بازار عمده مد نظر ما هستند. برزیل، هلند و به خصوص فرانسه. بهترین استعدادها در این سه کشور تولید می‌شوند. رابیو؟ هیچ تماسی با او برقرار نشده و با باشگاهش هم مذاکره‌ای اخیرا نداشتیم. اگر مذاکره‌ای هم بود به شما نمی‌گفتم. در حال حاضر تنها چیزی که درباره رابیو قطعی است این است که از ابتدای جولای بازیکن آزاد است. برنامه‌های باشگاه برای فصل بعد هنوز اجرایی و نهایی نشده است. از ماه مارس این اتفاق رخ می‌دهد.

نیمار؟ بارسا بازیکنان بزرگ به خدمت می‌گیرد تا جام ببرد نه اینکه با آنها معامله کند. هیچ تماسی برای بازگشت او نداشته‌ایم. باشگاه با پول حاصل از فروش او دو بازیکن به نام‌های کوتینیو و دمبله به خدمت گرفت. نقشه راه ما مشخص و تعیین شده است. بوسکتس، پیکه و مسی فروشی نیستند.

بازی با لیون؟ بازی سختی است چون اگر لیون به این مرحله رسیده یعنی خوب کار کرده است. ضمنا آنها حالا با اطمینان خاطر بیشتری بازی می‌کنند چون تا اینجا آمدن هم دستاورد بزرگی برای آنها است. برای ما اما هواداران انتظار دارند تیم به فینال برسد.

نظر شما