شناسهٔ خبر: 31272342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شهردار تربت جام:

ادارات و نهادهای تربت جام به شهرداری ۲۵ میلیارد تومان بدهی دارند

حسینی گفت:تاکنون از مجموع بدهی های ادارات و نهادهای تربت جام به شهرداری ۲۵ میلیارد تومان آن شناسایی گردیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تربت جام، «سید علی حسینی» امروز(۳۰بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل شهرداری تربت جام برگزار گردید،علی حسینی بودجه سال ۹۷ شهرداری را مبلغ۳۴ میلیارد تومان اعلام نمود که از این مبلغ ۴۰ درصد آن هزینه های جاری و ۶۰ درصد دیگر هزینه های عمرانی به خود اختصاص داده اند.

 

شهردار تربت جام گفت: این اقدامات عمرانی در حالی انجام شده که سرانه درآمدی شهرداری مشهد به ازای هر فرد حدود چهار میلیون تومان است اما در تربت جام سرانه در آمدی به ازای هر فرد حدود ۳۴۰ هزار تومان است.

 

وی با بیان این مطلب که یکی از اقدامات مهم این شهرداری فعالیت های حقوقی بوده است، افزود: در سال ۹۶ و هنگام آغاز فعالیت دور جدید شهرداری با یک رای از دادگاه مواجه بودیم که در آن شهرداری مبلغ۳۰ میلیارد تومان محکوم شده بود، در این پرونده فردی ادعا کرده بود که شهرداری ۱۲۰ هزار متر مربع از زمین هایش را تصرف کرده و داد خواستی به دستگاه قضایی ارائه کرده بود.

 

حسینی با اشاره به اینکه مغز متفکر ادارات برنامه ها و طرح ها هستند، گفت: ما سعی میکنیم برنامه محور حرکت کنیم و تنها کاری که مشکل همه نهاد ها می باشد بحث روزمرگی است ما برنامه های مختلفی از جمله بحث حوزه منبع آب و دروازه زیارت را شروع کردیم و انشاالله به نتیجه هم می رسانیم.

نظر شما