شناسهٔ خبر: 31272331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

در مدرسه علمیه التفاتیه قزوین مطرح شد؛

دشمنان هر روز ذلیل تر از گذشته می شوند

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: دشمنان بدانند که با حضور مقتدرانه ملت ایران در عرصه های مختلف و داشتن رهبری آگاه و شجاع، نمی توانند هیچ غلطی بکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین ضمن قدردانی از اقدام نیروهای سپاه در دستگیری عاملین حمله به اتوبوس حافظین امنیت، گفت: عاملین حمله به اتوبوس بهترین فرزندان رشید ایران اسلامی به خیال خود در این جنایت احمقانه و رذیلانه موفق بودند، ولی نمی دانستند که به زودی دستگیر و مجازات می شوند.

وی بیان کرد: دشمنان نمی توانند در برابر ایران اسلامی که امروز به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده، بایستند چرا که هر روز ذلیل تر و ناتوان تر از گذشته می شوند. دشمنان بدانند که با حضور مقتدرانه ملت ایران در عرصه های مختلف و داشتن رهبری آگاه و شجاع، نمی توانند هیچ غلطی بکنند.

استاد حوزه علمیه قزوین در ادامه با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س)، تجلیل از همسران و مادران شهدا را ضروری خواند و گفت: بیان کرد: در دوران انقلاب اسلامی ،دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع، بسیاری از همسران و مادران، فرزندان خود را تقدیم کردند که باید قدردان آنها باشیم.

وی اظهار کرد: مادران شهدا با تأسی از حضرت ام‌البنین(س)، ادب، شجاعت، مردانگی، ایثار و تبعیت از ولایت را به فرزندان خود آموختند تا راه شهادت را برگزینند.

انتهای پیام

نظر شما