شناسهٔ خبر: 31272128 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ماکسیم، تنها سامانه درخواست خودرو فعال در ۳۸ شهر ایران

30054

سامانه درخواست خودرو ماکسیم، فناوری درخواست هوشمند خودرو را برای اولین‌بار به ۳۸ شهر کشور عرضه می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ماکسیم، سامانه درخواست خودرو ماکسیم در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته، دفاتر خود را در بیش از ۸۰ شهر ایران گسترش دهد. در این میان ۳۸ شهرستان برای اولین‌بار به واسطه سامانه ماکسیم از مزایای فناوری درخواست آنلاین خودرو بهره‌مند می‌شوند.

چندی است که سامانه‌های هوشمند درخواست خودرو الگوی حمل‌ونقل شهری را دستخوش تغییر کرده و سفر با کیفیت بالا و قیمت کم را ممکن ساخته‌اند. با استقبال شهروندان و فراهم شدن شرایط رشد استارتاپ‌ها، شاهد افزایش تعداد سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل بوده‌ایم. با وجود این، تنها شهروندان چند شهر معدود می‌توانستند از امکانات ویژه آنها استفاده کنند؛ اما سامانه درخواست خودرو ماکسیم که از ابتدا مخالفت خود را با هرگونه مرکزگرایی و انحصارطلبی اعلام کرده بود، رویه دیگری در پیش گرفته است. ماکسیم علاوه بر حضور در همه کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها، به تدریج دامنه فعالیت خود را گسترده‌تر کرده و هم‌اکنون خدمات نوین خود را به شهروندان بیش از ۸۰ شهر ایران عرضه می‌کند.

ماکسیم شیوه نوین سفرهای درون‌شهری را که همگام با به‌روزترین الگوهای حمل‌ونقل دنیاست در ۳۸ شهر ایران گسترش داده و شهروندان این شهرها از امکانات ماکسیم به عنوان تنها سامانه درخواست خودرو هوشمند در شهر خود استفاده می‌کنند. از جمله این شهرها می‌توان به بابلسر، آستارا، گلپایگان، خمین، بندرانزلی، شوش، چالوس، نوشهر، بم، خشکه‌بیجار، کوچصفهان، بهشهر، دماوند، پاوه، دهدشت، شاهین‌شهر، شهرضا، دوگنبدان، دورود، گرمسار، فریمان، شوشتر، تویسرکان، فولادشهر، خوی، سقز، هشت‌پر، و آران و بیدگل اشاره کرد.

‏سامانه بین‌المللی درخواست خودرو ماکسیم که هم‌اکنون در بیش از ۲۱ کشور دنیا فعال است، فعالیت خود را در ایران با هدف ارائه خدمات به‌صرفه به مسافران، افزایش درآمد رانندگان و ارائه خدمات ‏نوین حمل‌ونقل شهری به صاحبان مشاغل فعال در این حوزه آغاز کرد. این سامانه بهره‌مندی از مزایای جدیدترین الگوهای حمل‌ونقل را حق شهروندان تمام شهرهای ایران می‌داند و در تلاش است که هیچ شهری از امکانات نوین رفت‌وآمد هوشمند بی‌بهره نماند.

انتهای رپرتاژ خبری

نظر شما