شناسهٔ خبر: 31271923 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دیبالا: چیزهای زیادی از الگری آموخته ام و او همیشه به من آزادی عمل داده است

علیرضا نجاتی

ستاره یوونتوس ممکن است در دیدار برابر اتلتیکو مادرید بنا به دلایل تاکتیکی نیمکت‌نشین باشد اما با این حال بازهم به ستایش از سرمربی تیمش پرداخت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پائولو دیبالا، مهاجم 25 ساله آرژانتینی در این فصل به دلیل تغییر پست و البته نزدن ضربات پنالتی، نسبت به فصول گذشته گل های کم تری به ثمر رسانده است و حضور او در دیدار برابر اتلتیکو مادرید مشخص نیست. دیبالا در مصاحبه ای با وب سایت یوفا به ستایش از ماسیمیلیانو الگری، سرمربی تیمش پرداخت و همچنین کریستیانو رونالدو را تحسین کرد:

در تیم ملی آرژانتین فرصت بازی در کنار لیونل مسی را داشته ام و حالا با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی هستم. افراد زیادی چنین فرصتی را در دوران فوتبالشان نمی یابند. این موضوعی مثبت است زیرا همیشه می توانم از بهترین ها یاد بگیرم. کریستیانو با وجود تمام افتخاراتی که کسب کرده بازهم در رختکن، فردی مهربان و متواضع است. رونالدو و مسی کسانی هستند که می توانند با هم مقایسه شوند و آن ها دو بازیکن استثنایی فوتبال هستند. ماسیمیلیانو الگری؟ او کسی است که چیزهای زیادی را به من آموخته است، به خصوص از نظر شیوه کار کردن، حرفه ای بودن و تمرکز کامل داشتن در تمرینات. الگری کمک های زیادی به من انجام داده است. از روز اولی که به یوونتوس آمدم، در پست های متعددی به بازی گرفته شدم و الگری همیشه در زمین به من آزادی عمل داده است تا کاری را که می خواهم، انجام دهم. به نظر من واقعا اعتماد مسئله مهمی است و برای یک بازیکن مهم است تا عضوی از تیمی بزرگ باشد که می خواهد به دستاورهای مهمی دست یابد.

نظر شما