شناسهٔ خبر: 31271869 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اعضای باند "باکلاس‌ها " دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری ۳ متهم و اعتراف آنان به ۹۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان "گنبدکاووس" خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهارداشت: ماموران انتظامی گنبدکاووس پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی اعضاء یک باند کلاهبرداری با نام "باکلاس‌ها " شدند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: متهمان با راه‌اندازی یک بنگاه معاملاتی، از طریق ایجاد اعتماد و وسوسه کردن مال باختگان با پیشنهاد رقم‌های غیرواقعی، طعمه‌های خود را فریب داده و خودروها و املاک لوکس آنان را با ارائه چک‌های بی‌محل و استفاده از هویت جعلی خریداری می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه ۳ نفر از اعضاء اصلی این باند حرفه‌ای دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از ارائه مستندات غیرقابل انکار پلیس، به ۶ فقره کلاهبرداری به ارزش ۹۰ میلیارد ریال از طریق خرید و فروش ملک و خودرو در سطح شهرستان گنبدکاووس اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، تصریح کرد: شهروندان مراقب اینگونه افراد سودجو باشند و ضمن توجه به توصیه‌ها و هشدارهای انتظامی، در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما