شناسهٔ خبر: 31270907 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لحظه تصادف کشتی کروز غول پیکر با لنگرگاه! +فیلم

وزش باد شدید موجب تصادف یک فروند کشتی کروز غول‌پیکر با لنگرگاه و انهدام کامل آنها شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وزش باد شدید موجب تصادف یک فروند کشتی کروز غول‌پیکر با لنگرگاهی در شهر «سان خوآن» واقع در پورتوریکو شد. در این حادثه که روز دوشنبه رخ داد، هر دو لنگرگاه منهدم شد و به زیر آب رفت. بنا بر گزارش WFTV این کشتی کروز نروژی با کمک دو کشتی یدک‌کش در حال حرکت به بندری در سان خوان بود که وزش باد شدید موجب این حادثه شد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است، لحظه وقوع این تصادف را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که در توییتر به اشتراک گذاشته شده، مشاهده می‌شود که وقوع باد شدید موجب انحراف کشتی به سمت چپ، جایی که دو لنگرگاه قرار داشت، شده و در ادامه موجب تصادف کشتی کروز با آن‌ها می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که هر دو لنگرگاه پس از تماس با این کشتی غول‌پیکر منهدم شده و به زیر آب می‌رود.

همچنین صفحه توییتر Cruise Norwegian که اخبار مربوط به این کشتی را منتشر می‌کند، با انتشار این ویدئو بروزرسانی شد. در توئیت منتشر شده به سانحه برخورد کشتی با دو لنگرگاه بندر سان خوان در اثر وزش شدید باد اشاره شد. در این توئیت آمده است: «امروز کشتی کروز اپیک نروژ که با یک ناخدای محلی و اسکورت دو کشتی یدک‌کش عازم بندر سان خوان شده بود، در اثر وزش باد شدید به دو لنگرگاه در این بندر برخورد کرد و موجب خسارت شد». در این توئیت آمده که در این حادثه به هیچ یک از مسافران کشتی آسیبی وارد نشد.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه و تصادف کشتی کروز نروژی با دو لنگرگاه بندر سان خوان در حالی خبرساز می‌شود که در سال ۲۰۱۷ نیز برخورد یک کشتی فری ۶۳۰ فوتی به دو لنگرگاه بندر سانسوکی در سانتو دومینگو واقع در جمهوری دومینیکن خبرساز شده بود.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6836642/9448358?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

انحراف کشتی کروز ، دو لنگرگاه را به زیر آب فرستاد

نظر شما