شناسهٔ خبر: 31270268 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پارلمان اردن اخراج سفیر رژیم صهیونیستی را خواستار شد

مجلس نمایندگان اردن با درخواست کمیته پارلمانی فلسطین در خصوص اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از امان موافقت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پارلمان اردن ضمن انتقاد شدید از تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، خواستار اخراج سفیر این رژیم از امان و فراخوانی سفیر اردن از تل‌آویو شد.

در بیانیه پارلمان آمده است که کمیته پارلمانی فلسطین از تلاش‌های اردن برای برچیدن قفل‌های آهنی که صهیونیست‌ها به دروازه «باب الرحمه» زده بودند، قدردانی می‌کند.

طبق گزارش وبگاه «عمون» اردن، کمیته مذکور از تجاوزات رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان علیه مسجدالاقصی و تعرض آنها به نمازگزاران و کارکنان اوقاف اسلامی در قدس، ابراز نگرانی کرد.

کمیته پارلمانی فلسطین همچنین از دولت اردن برای اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از امان و فراخوانی سفیر اردن از تل‌آویو درخواست کرده است.

در بیانیه مذکور آمده است که تجاوزات رژیم اشغالگر علیه مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس شریف، بیانگر آغاز مرحله جدید و خطرناکی است که احساسات مسلمانان در سراسر جهان را جریحه‌دار می‌کند.

نمازگزاران دیروز زنجیرهای آهنی و قفلی را که رژیم صهیونیستی یکشنبه شب به در باب الرحمه زده بود، شکستند تا وارد آنجا شوند، اما با ضرب‌وشتم نظامیان اشغالگر روبه‌رو شدند که جمعی از آنها و همچنین رائد دعنا، امام جماعت مسجد بیت حنینا در شمال قدس را که امام جماعت نماز ظهر دیروز در باب الرحمه بود هنگام خروج از باب العمود بازداشت کردند.

انتهای پیام/م

نظر شما