شناسهٔ خبر: 31269531 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یادواره 27 شهید مرزبان وطن در ابرکوه برگزار شد

یزد - ایرنا - یادواره 27 مرزبان شهید مدافع وطن که به دست گروهک تروریستی در جاده خاش به زاهدان هفته گذشته به شهادت رسیدند امروز سه‌شنبه از سوی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، در این مراسم دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات ابرکوه گفت: دشمنان بدانند ، ملت ایران باگذشت 40 سال از عمر بابرکت انقلاب توطئه دشمنان را لمس و هرکدام را یکی پس از دیگری خنثی کردند.
حجت‌الاسلام حمیدرضا صدری با گرامیداشت یاد خاطر امام (ره) و شهدا افزود: به کشورهای همسایه هشدار می‌دهیم اگر نمی‌توانند از مرزهای خود حفاظت کنند ، سرداران سپاه اسلام صبر نخواهند کرد تا مرزهای ما جولانگاه گروه‌های ضاله باشد.
وی بابیان اینکه امروز سپاه ، لبه تیغ حمله آمریکاست، خاطرنشان کرد: سپاه با پیروی از ولایت ، در خط مقدم حفظ حراست از انقلاب و ارزش‌های انقلاب بوده و خواهد بود.
این مسئول محلی بابیان اینکه با هوشیاری نیروهای مسلح توطئه‌های استکبار نقش بر آب ‌شده است ، ادامه داد: نیروهای مسلح مردانه ، جانانه و قدرتمندانه تحت امر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی قدم برمی‌دارند.
وی با اشاره به اینکه با فداکاری نیروهای مقاومت حزب‌الله ، دشمنان به‌ویژه آمریکا در سوریه ، عراق و دیگر بلاد اسلامی شکست‌ خوردند، اضافه کرد: آمریکا همچنین در نشست ورشو لهستان عقب‌نشینی کرد و شکست خورد و وزیر امور خارجه کشورمان مواضع خوبی در دفاع از ایران داشته است .
در این آیین امام‌جمعه ابرکوه و جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی و مسئولان و اقشار مردم حضور داشتند.
ابرکوه 275 شهید، بیش از 570 جانباز و 33 آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی «جیش العدل» وابسته به شبکه القاعده با اقدام تروریستی انتحاری چهارشنبه هفته گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشگر امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که به وسیله یک دستگاه وانت مملو از مواد منجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد، 27 نفر از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
مرکز شهرستان 50 هزارنفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.


7540/ 2047/

نظر شما