شناسهٔ خبر: 31267621 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گزارش جی پلاس؛

اعتقادی به کریم در لیگ انگلیس نیست!/ آمار انصاری فرد: 3 بازی، کلا 3 دقیقه

کریم انصاری فرد اوضاع خوبی در ناتینگهام فارست ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ کریم انصاری‌فرد  در جام ملت‌های آسیا، بیشتر از اینکه برای تیم ملی بازی کند، روی نیمکت نشست و هر از چندگاهی با صلاحدید کارلوس کی‌روش فرصت عرض‌اندام پیدا کرد. کریم که حالا 28 ساله شده، از وقتی به تمرینات ناتینگهام‌ فارست اضافه شده فقط در یک بازی به میدان رفته و باقی دیدارهای این تیم قدیمی و ریشه‌دار را از روی سکو تماشا کرده است.

 

نخستین حضور انصاری‌فرد در ترکیب ناتینگهام‌ فارست و بعد از پایان جام ملت‌های آسیا، هفته‌ی سی و یکم و مقابل برنتفورد بود. دیداری که با نتیجه 2 بر یک به سود ناتینگهام‌فارست به پایان رسید. کریم در دقیقه‌ی 87 این بازی جای لوئیس گرابان- بهترین گلزن فارست- را گرفت اما فرصت به اندازه‌ای نبود که او گل بزند یا اثری روی نتیجه بگذارد.

در بازی هفته‌ی سی و دوم، نام انصاری‌فرد در فهرست بازیکنان ذخیره قرار داشت اما مارتین اونیل حتی یک دقیقه هم از او در زمین استفاده نکرد. کریم 90 دقیقه روی نیمکت نشست و شاهد تساوی 2 بر 2 ناتینگهام‌فارست مقابل وست‌برومویچ بود. هفته‌ی سی و سوم اما نام کریم انصاری‌فرد از فهرست بازیکنان ذخیره حذف شد و مهاجم تیم ملی ایران مجبور شد بازی مقابل بیرمنگام را از روی سکو تماشا کند. دیداری که با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

کریم از وقتی به تمرین ناتینگهام فارست برگشته، این تیم 3 بازی انجام داده و انصاری فرد تنها 3 دقیقه فرصت حضور در زمین را به‌دست آورده. آماری ضعیف برای مهاجمی که با نظر آیتور کارانکا پیراهن ناتینگهام‌فارست را پوشید اما حالا این مربی اسپانیایی را کنار خود نمی‌بیند؛ چون مدیران ناتینگهام‌فارست در نقل و انتقالات نیم‌فصل چمپیونشیپ تصمیم به قطع همکاری با کارانکا گرفتند تا مارتین اونیل باتجربه و ایرلندی را جانشین او کنند.

اونیل در نقل و انتقالات زمستانی، خط حمله‌ی ناتینگهام‌فارست را تقویت کرد. او دو مهاجم به نام‌های لئوناردو بوناتینی و جیمی وارد را خرید تا از آنها در ترکیب ناتینگهام‌فارست استفاده کند. بوناتینی مهاجم سابق ولورهمپتون است که سابقه‌ی بازی برای الهلال عربستان، گویاس برزیل و استوریل پرتغال را نیز در کارنامه دارد. او برزیلی است و از وقتی به ناتینگهام‌فارست آمده، 2 بار در ترکیب این تیم قرار گرفته و 60 دقیقه در زمین بوده.

جیمی وارد دیگر مهاجمی است که با نظر اونیل به ترکیب ناتینگهام‌فارست اضافه شده. مهاجمی که توانایی بازی در کناره‌های زمین را نیز دارد. او سال‌ها در چمپیونشیپ بازی کرده و سابقه‌ی حضور در شفیلدیونایتد، دربی‌کانتی و چارلتون را نیز در کارنامه دارد. با توجه به حضور این دو مهاجم و همچنین سکونشینی انصاری فرد، به نظر می‌رسد مارتین اونیل اعتقادی به مهاجم ایرانی تیمش ندارد. مهاجمی که بعد از درخشش در پانیونیوس و لیگ یونان، امیدوار بود در چمپیونشیپ هم بتواند بازیکنی کلیدی برای ناتینگهام‌فارست باشد.

کریم انصاری فرد

به گزارش جی پلاس؛ ظاهرا با توجه به پایان مهلت نقل و انتقالات در اروپا، کریم باید در ناتینگهام‌فارست بماند، توانایی‌های خود را نشان بدهد و به تفکرات مارتین اونیل راه پیدا کند. مربی باتجربه‌ای که سال‌ها در لیگ برتر فعالیت کرده و روی نیمکت استون‌ویلا، اورتون و لیدزیونایتد نیز نشسته. کریم با آمادگی بالا باید اونیل را متقاعد کند تا فرصت بیشتری در اختیار او قرار بدهد. فرصتی نه 3 دقیقه‌ای بلکه بیشتر.

نظر شما