شناسهٔ خبر: 31266936 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هفت فلسطینی در غزه به دست نظامیان صهیونیست زخمی شدند

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیمابه نقل از خبرگزاري شين هوا؛ منابع امنیتی و پزشکی فلسطین اعلام کردند نظامیان رژیم صهیونیستی دوشنبه شب دست کم هفت فلسطینی را در شرق غزه به ضرب گلوله زخمی کردند.
اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد هفت فلسطینی در شرق غزه نزدیک دیوار امنیتی که این منطقه را از فلسطین اشغالی جدا کرده است، به ضرب گلوله نظامیان اسرائیل زخمی شدند.
دهها تظاهرکننده فلسطینی دوشنبه شب نزدیک دیوار مرزی تجمع کردند تا اعتراض خود را به ادامه محاصره این منطقه محروم نشان دهند اما با حمله نظامیان اسرائیل مواجه شدند.
شاهدان اعلام کردند تظاهرکنندگان با آتش زدن لاستیک و پرتاب بمب های صوتی تلاش کردند از حصار امنیتی بگذرند اما نظامیان ارتش اسرائیل به طرف آنها آتش گشودند و نه نفر را زخمی کردند.
 از سی ماه مارس گذشته که " راهپیمایی بزرگ بازگشت؟ فلسطینیان به منظور پایان دادن به محاصره نوار غزه آغاز شد، مرزهای این منطقه با اسرائیل بارها صحنه درگیری و نا امنی بوده است.
طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت نوار غزه، یکشنبه شب گذشته نیز نوزده فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان ارتش اسرائیل در شرق خان یونس که در جنوب نوار غزه واقع شده است، زخمی شدند.
به گفته مسئولان بهداشتی نوار غزه، از آغاز راهپیمایی بزرگ بازگشت بیش از دویست و پنجاه فلسطینی به دست نظامیان اسرائیلی کشته و دست کم بیست و شش هزار نفر نیز زخمی شده اند.

نظر شما