شناسهٔ خبر: 31266792 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان| ساخت ۷۴۶ واحد مسکن کمیته امداد سال آینده به اتمام می‌رسد

R7860/P/S6,67/CT11

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان با اشاره به ساخت ۷۴۶ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان گفت: ۳۵۶ میلیارد تومان اعتبار اجرای این طرح است و ساخت این واحدها تا شهریور سال آینده به اتمام می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سهراب روستایی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات انجام شده کمیته امداد استان کرمان در رویکرد خدماتی، اجتماعی کنگره 6500 شهید استان کرمان اظهار داشت: کمیته امداد استان کرمان افتخار دارد تا در راستای برگزاری کنگره شهدای استان کرمان خدماتی را به مردم استان به ویژه قشر آسیب‌پذیر و نقاط محروم استان داشته باشد.

وی به ساخت 746 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان خبر داد و افزود: برای هر واحد 35 میلیون تومان تخصیص داده شده که 18 میلیون تومان آن توسط کمیته امداد، 4 میلیون تومان توسط خیرین، 3 میلیون تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و البته قسمتی تسهیلات بانکی و قسمتی توسط سپاه تامین اعتبار شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح آغاز شده و ساخت برخی واحدها تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند گفت: برآورد می‌شود که ساخت تمامی این واحدها تا شهریور سال آینده به اتمام برسد.

وی عنوان کرد: 356 میلیارد تومان اعتبار اجرای این طرح است که تامین اعتبار شده و اجرای این طرح در نقاط محروم استان کرمان در دست اقدام است.

روستایی به حضور فتاح رئیس کمیته امداد در استان کرمان اشاره کرد و افزود: در این سفر اعطای 500 فقره وام کارگشایی 5 میلیون تومانی برای اقشار آسیب‌پذیر در نظر گرفته شده که این افراد تحت پوشش کمیته امداد نیستند.

وی به اعطای 500 فقره وام اشتغال توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان اشاره کرد و گفت: مبلغ 15 میلیارد تومان برای این تسهیلات تامین اعتبار شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان با اشاره به اینکه کمیته امداد ساخت 5 هزار واحد در مسکونی در جنوب استان را در برنامه دارد که منتظر تخصیص اعتبار هستیم عنوان کرد: باساخت این واحدها پایان کپرنشینی را در استان کرمان داریم.

انتهای پیام/ح

نظر شما