شناسهٔ خبر: 31265734 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل تراکتورسازی در گفت‌وگو با ایلنا

بهتاج: استیناف در مورد شجاعیان تصمیم می‌گیرد/ پرتاب سنگ در ورزشگاه ندیدم/ به کنستانت فرصت دو هفته‌ای دادیم

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اتفاقات اخیر پیرامون باشگاه صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

ایوب بهتاج در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تراکتورسازی مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم با برتری خود حریف را شکست دهیم و 3 امتیاز مهم و شیرین به هواداران هدیه دهیم. در حال حاضر هم آن بازی برای ما تمام شده و فکر دیدار با سایپا هستیم.

وی در مورد حضور پررنگ طرفداران تراکتورسازی و بازتاب جهانی آن گفت: این هواداران افتخار باشگاه هستند و همیشه مایه سربلندی ما بودند و صاحب اصلی باشگاه آنها هستند. در حال حاضر هم دنیا با این همه شور و احساسات آنها به تیمشان آشنا شده و اتفاق خوبی است.

مدیرعامل تراکتورسازی در ادامه با توجه به اعتراض برخی از استقلالی‌ها به توهین و پرتاب سنگ از روی سکوها هم عنوان کرد: در یک بازی حساس این چنینی همیشه اتفاقات بدی توسط تعداد محدودی انجام می‌شود و ناگزیر است ولی هواداران واقعی تراکتور همیشه فرهنگ بالای خودشان را نشان دادند و دیدید که چه جو قشنگی در زمین بود و تیم خودشان را تشویق کردند. البته من خودم نه توهینی شنیدم و نه سنگ اندازی دیدم و گزارشی هم به دستم نرسیده است و نمی‌دانم برچه اساسی این حرف‌ها مطرح شده است.

بهتاج در مورد اینکه باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده بود در صورت حضور داریوش شجاعیان در زمین از استقلال شکایت می‌کنند، عنوان کرد: پرونده داریوش شجاعیان به کمیته استیناف رفته و این کمیته در موردش تصمیم‌گیری می‌کند و نیازی به شکایت ما نیست. اگر کمیته استیناف رای دهد که بازی او در ترکیب استقلال غیر قانونی است باشگاه ما حقوق خود را در این مورد پیگیری می‌کند و اگر هم حضورش قانونی باشد که دیگر جای بحثی نیست و ما طابق قانون هستیم.

وی در مورد وضعیت کوین کنستانت و تعلیق قرارداد وی گفت: کنستانت پیش از حضورش در تراکتورسازی تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشته بود و این تست‌ها برای همه باشگاه‌ها پیش از بستن قرارداد باید انجام شود و اینطور نیست که یکجا انجام شود و جای دیگر نه. مشکل او ربطی به تست پزشکی ندارد و پس از قرارداد بستن یک مشکل جسمی برایش پیش آمد که رفته کارهای درمانی خود را انجام دهد. ما به او فرصت 2 تا 3 هفته‌ای دادیم تا مشکلش حل شود و به جمع ما برگردد و اگر اینطور نشد ناچاریم قراردادش را فسخ کینم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه اگر قرارداد کنستانت فسخ شود چه میزان بدهی روی دست باشگاه می‌گذارد هم توضیح داد: در تمام قراردادهایی که تراکتورسازی در فصل جاری بسته کلیه ضوابط حقوقی رعایت شده و بندهای لازم گنجانده شده است و یکی از آنها هم همین فسخ قرارداد در صورت مشکلات این چنینی است. اگر قرارداد کنستانت فسخ شود فقط تعهداتی که تا زمان حضورش داشتیم را باید پرداخت کنیم و هزینه اضافی روی دست باشگاه نمی‌ماند.

بهتاج در مورد اینکه گفته می‌شود اگر کنستانت برود یک مدافع مطرح خارجی جایش می‌آید هم گفت: نه فعلاً برنامه‌ای برای اضافه کردن بازیکن جدید نداریم.

نظر شما