شناسهٔ خبر: 31265421 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

محمودی:

ادغام اتحادیه قرآن واجب است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه با بیان اینکه نزدیک به دو سال است که ادغام در کشور به طول انجامیده اظهار کرد: ادغام اتحادیه قرآن واجب است.

صاحب‌خبر -

حجت محمودی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برخی از مشکلات پیش‌رو درخصوص ادغام اتحادیه مؤسسات قرآنی، گفت: بر این مسئله معتقدیم که باید هرچه سریع‌تر ادغام اتحادیه قرآن در کشور صورت بگیرد؛ چرا که ادغام اتحادیه قرآن برطبق مصوبه شورای توسعه باید اجرایی شود.
وی با بیان اینکه بر ادغام اتحادیه قرآن اصرار داریم، افزود: به دلیل بی‌مهری برخی از مسئولان به مؤسسات قرآن هیچ کمک مالی به این مراکز تعلق نمی‌گیرد و در واقع با سختی روبه‌رو هستند.
محمودی اظهار کرد: تأخیر در ادغام اتحادیه منجر به ایجاد مشکلاتی در راه مؤسساتی است که در استان‌های محروم مشغول به فعالیت هستند و این خود به تعطیلی این مراکز می‌انجامد.
مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه گفت: برطبق مصوبه شورای توسعه ادغام اجرایی است اما تبعیت نکردن از قانون در این خصوص تأسفبار است.
وی تصریح کرد: امروز در سراسر کشور هزاران مؤسسه تکلیف خود را روشن نمی‌دانند؛ چراکه این ادغام برای ادامه حیات مؤسسات قرآن ضروری است.
محمودی به جلسه 29 بهمن شورای توسعه قرآنی کشور اشاره کرد و افزود: براساس این جلسه خواستاریم تا امر ادغام اتحادیه‌ها سریع‌تر تحقق یابد.
مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: فرآیند ادغام در استان‌ها به‌خوبی انجا گرفت اما نباید برخی اختلافات در سطح کشور مانع این اتحاد باشد.
وی گفت: در واقع ادغام اتحادیه قرآن بسیاری از مشکلات مؤسسات به‌ویژه در بحث اعتبارات را حل می‌کند و بر این مبنا از مسئولان می‌خواهیم تا پرونده ادغام را به نتیجه برسانند در غیر این صورت مؤسسات در این خصوص بسیج می‌شوند؛ چراکه باید آینده این مراکز روشن شود.
انتهای پیام

نظر شما