شناسهٔ خبر: 31265171 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

داستان مسی در لیگ قهرمانان اروپا

71549

مهاجم بارسلونا با گذشت هر مرحله از لیگ قهرمانان اروپا آمار ضعیف‌تری به ثبت رسانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لیونل مسی در آگوست در یک مراسم صحبت کرد و هواداران بارسلونا آن را یک پیام درخشان دانستند. ستاره آرژانتینی گفت: سال گذشته کوپا دل ری و لالیگا را فتح کردیم اما همه در حسرت لیگ قهرمانان اروپا و نحوه حذف شدمان ماندیم. به همین خاطر در فصل پیش رو در این رقابت‌های زیبا تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا جام را به خانه بازگردانیم.

این نخستین اظهارات کاپیتان جدید بارسلونا بود که نشان داد می‌خواهد به حکمرانی رئال مادرید (رقیب قدیمی بارسا) در لیگ قهرمانان پایان دهد (رئال در سه سال اخیر قهرمان این بازی‌ها شده است). اکنون مرحله یک هشتم نهایی برای بارسلونا فرا رسیده و مسی تمرکزش را بیش از گذشته روی این رقابت‌ها خواهد گذاشت. بارسلونا امشب (سه‌شنبه) مهمان لیون فرانسه است.

در اینفوگرافی تمام آمار ستاره بارسا در لیگ قهرمان آمده است. عملکرد این بازیکن در مراحل حذفی اخیر اثرگذار بوده است. آمار نشان می‌دهد با گذشت هر مرحله مسی نزول پیدا کرده است. او در مراحل گروهی ۶۶ بازی انجام داد و ۶۶ گل به ثمر رساند و ۱۸ پاس گل داد. مسی در یک هشتم نهایی در ۲۶ بازی ۲۴ گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد. در مرحله یک چهارم نهایی ۲۰ بازی انجام داد و توانست ۲۰ بار گلزنی کرد و سه پاس گل دهد. این آمار در نیمه نهایی به ۱۳ بازی و چهار گل می‌رسد. او در این مرحله سه پاس گل داده است. ستاره آرژانتینی در سه فینالی که تجربه کرده دو گل به ثمر رسانده است. مسی  با ۱۰۶ گل دومین گلزن برتر این رقابت‌ها محسوب می‌شود. کریستیانو ورنالدو با ۱۲۱ گل در صدر قرار دارد.

انتهای پیام

نظر شما