شناسهٔ خبر: 31264385 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

صابر رحیمی:

سفر دکتر سلطانی‌فر و روسای فدراسیون‌ها شروع یک تحول بزرگ در ورزش کرمانشاه است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه درخصوص برگزاری جلسه مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان در مرز خسروی می گوید: اتفاقی که به طور طبیعی باید حدود چهار سال در استان کرمانشاه طول می کشید یک روزه محقق شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته گذشته جلسه مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با دکتر مسعود سلطانی فر در نقطه صفر مرزی در خسروی برگزار شد اما این سفر و نشست مشترک چه اثراتی برای ورزش استان کرمانشاه داشته است؟

صابر رحیمی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: اولین نکته مهم این سفر پرخیر و برکت این بود که دکتر سلطانی فر یک بار دیگر شخصا به مناطق زلزله زده سرکشی کردند و ضمن پیگیری موارد قبلی در این خصوص اقدامات جدیدی هم صورت گرفت. خانه ای هم که توسط یکی از خیرین گیلانغرب برای زلزله زدگان ساخته شده بود با دستان دکتر سلطانی فر افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: برگزاری جلسه با حضور عالی ترین مقامات ورزش کشور از جمله وزیر ورزش و جوانان در نقطه صفر مرزی تنها یک روز بعد از حملات ناجوانمردانه ای که در کشور صورت گرفت امنیت مرزی ما را یک بار دیگر اثبات کرد و گواهی دیگر برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: روسای تمامی فدراسیون های ورزشی یک روز قبل از این نشست به استان کرمانشاه آمدند و نشست های مشترکی با روسای هیات های استانی و شهرستانی برگزار کردند. تمامی پیشنهادات مطرح شده در این جلسات تا شب جمع آوری شد و به دست ما رسید تا روز بعد در نشست با وزیر ورزش و جوانان مطرح و مهم ترین موارد آن اجرایی شود.

رحیمی درخصوص بخشی از اقدامات عملی فدراسیون ها برای کمک به ورزش استان کرمانشاه در این سفر گفت: اهدای 12 دستگاه دیالیز توسط فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء، افتتاح زمین چمن مصنوعی قصرشیرین، افتتاح دیواره صخره نوردی، برگزاری جشنواره اقدام آسیایی به صورت فصلی و برگزاری مسابقات و اردوهای مختلف تیم های ملی در استان بخشی از این اقدامات بود. قرار شد امکان برگزاری فینال جام حذفی در کرمانشاه بررسی شود. بسیاری از فدراسیون های ورزشی هم تخفیف ها و معافیت هایی برای تیم های لیگ برتری و لیگ یکی استان کرمانشاه در رشته های مختلف در نظر گرفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان گفت: برای مثال اگر می خواستیم ماهی یک بار یک رییس فدراسیون را به استان کرمانشاه بیاوریم و جلساتی داشته باشیم این روال به صورت طبیعی باید حدود چهار سال طول می کشید اما با برگزاری این نشست سودمند تمام این اتفاقات در یک روز افتاد که منشا اثرات بسیار مثبتی در ورزش استان خواهد شد.

نظر شما