شناسهٔ خبر: 31262963 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نوروز امسال در کرمان هرشب جشن های نوروزی برگزار خواهد شد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: با همکاری شهرداری هرشب در ایام نوروز جشن‌های در سطح شهرستان‌ها اجرا می شود .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در کرمان با حضور اعضای آن برگزارشد.

فرخی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اعلام اینکه باغ موزه هرندی محل استقرار ستاد مرکزی تسهیلات نوروزی استان شد گفت: امسال در میدان گنجعلیخان برنامه نوروزگاه را  خواهیم داشت.

وی افزود: اداره کل عشایری استان موظف شده است در تمام ورودی‌های شهرستان‌ها سیاه چادر نصب کند.

فرخی با اعلام اینکه با همکاری شهرداری هرشب در ایام نوروز جشن‌های در سطح شهرستان‌ها اجرا می شود  اظهار کرد: برنامه ریزی می‌کنیم با همکاری همه دستگاه‌ها در مجتمع‌های بین راهی برنامه‌های خاصی اجرا کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: سعی می‌کنیم نوروز امسال را متفاوت برگزار کنیم وادامه برنامه‌ها را در جلسات بعدی اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه راهنماهای گردشگران در ستاد تسهیلات و مکان‌های گردشگری مستقر می‌شود افزود: شهرداری کرمان هم ۳۰  راهنمای گردشگر را در نقاطی از شهر مستقر می‌کند.

فرخی اظهار کرد: در بحث بهداشت سرویس بهداشتی‌ها  در مکان‌های تاریخی و گردشگری و مجتمع‌های بین راهی هم سعی در درست و ساماندهی شدن آنها شده است.
انتهای پیام/ی

برگزاری جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در کرمان

نظر شما