شناسهٔ خبر: 31262341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تثبیت مالکیت موقوفه ۲۰ میلیاردی در ارزوئیه

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه از تثبیت مالکیت اراضی موقوفه‌ای به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان ارزوئیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شریف رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه گفت: در راستای اقدامات اجرایی در تثبیت اراضی موقوفات متصرف شده، طی اقدامی با همکاری اداره ثبت اسنادو املاک اراضی موقوفه معین وزیری شهرستان ارزوئیه به وقفیت بازگشت داده شد.

وی افزود: این اراضی ۲۵ هکتار زمین کشاورزی در روستای حسین آباد می‌باشد که پس از اقدامات حقوقی این اداره در تثبیت مالکیت موقوفه، اراضی مذکور از دست متصرفین خارج و بازپس گیری شد.

شریف ادامه داد: این اراضی بیش از ۴۰ متصرف دارد که با اقدامات صورت گرفته مقرر شد تا پایان امسال متصرفین دراملاک موقوفه نسبت به تنظیم سند اجاره با اداره اوقاف اقدام نمایند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه ارزش املاک موقوفه را مبلغ ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: نیت موقوفه برگزاری مراسم‌های عزاداری و روضه خوانی اهل بیت (ع) می‌باشد.

شریف تصریح کرد: رسیدگی به امور حوزه موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان‌های رابر و ارزوئیه زیر نظر اداره اوقاف شهرستان بافت می‌باشد که در راستای اقدامات اجرایی از ابتدای امسال ۱۱ جلد سند مالکیت برای موقوفات و بقاع متبرکه این سه شهرستان صادر شده است.

انتهای پیام/ی

وقف به نیت برگزاری مراسم عزاداری و روضه خوانی در ارزوئیه

نظر شما