شناسهٔ خبر: 31260851 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسابقات بین‌المللی کبدی شبستر آغاز شد + برنامه مسابقات‌

R7887/P/S6,47/CT7

مسابقات بین‌المللی کبدی شبستر از صبح امروز در سالن پوریای ولی این شهر آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مسابقات بین‌المللی کبدی شبستر از صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن پوریای ولی این شهر آغاز شد.

بر اساس برنامه این رقابت‌ها، نخستین مسابقه بین تیم‌های آذربایجان و عراق (ب) برگزار می‌شود. شهرداری شبستر و ترکیه نیز دومین دیدار این مسابقات را برگزار می‌کنند. از ساعت 12 تیم ملی جوانان ایران و عراق (الف) به مصاف هم می‌روند. تیم‌های شهرداری شبستر و عراق (ب) نیز آخرین بازی پیش از ظهر امروز را برگزار می‌کنند.

از ساعت 15 نیز 5 دیدار دیگر برگزار می‌شود که برنامه آن‌ها به شرح زیر است:

جمهوری آذربایجان - ترکیه از ساعت 15

تیم ملی جوانان ایران - گرجستان از ساعت 16

شهرداری شبستر – جمهوری آذربایجان از ساعت 17

عراق (ب) – ترکیه از ساعت 18

عراق (الف) – گرجستان از 19

در گروه الف این رقابت‌ها تیم‌های جمهوری آذربایجان، عراق (ب)، شهرداری شبستر و ترکیه با یکدیگر به رقابت با هم می‌پردازند. در گروه ب نیز تیم‌های عراق (الف)، گرجستان و تیم ملی جوانان ایران حضور دارند.

به گزارش تسنیم، مسابقات بین‌المللی کبدی شبستر با حضور 7 تیم از 5 کشور از امروز به مدت دو روز در سالن پوریای ولی شبستر برگزار می‌شود که با تعیین تیم‌های برتر هر گروه در دیدارهای امروز، مسابقات نهایی فردا انجام خواهد شد.

در مراسم افتتاحیه این مسابقات، ناصر شکری به عنوان نماینده فدراسیون کبدی ایران اظهار داشت: با توجه به موفقیت تیم‌های ملی آقایان و بانوان در بازی‌های آسیایی جاکارتا، مسئولیت فدراسیون برای توسعه و جهانی کردن این ورزش چند برابر شده است. این مسابقات نیز به منظور توسعه ورزش کبدی در جهان و کشورهای همسایه برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: در همین راستا و برای کمک به توسعه کبدی، پیش‌بینی کرده‌ایم در سال 98 نخستین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان را در کشورمان میزمانی کنیم. برگزاری این مسابقه نیز می‌تواند به المپیکی شدن کبدی نیز کمک کند.

انتهای پیام/ش

نظر شما