شناسهٔ خبر: 31258491 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در سالروز وفات ام‌البنین(س)؛

عکسی که خاطره شد/روایتی از بوسه خواننده ایرانی برچادر مادر مقاومت

خواننده موسیقی انقلابی همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) دلنوشته‌ای را برای مادران شهدای انقلاب اسلامی منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن توسلی خواننده موسیقی انقلابی همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) دلنوشته ای را برای مادران شهدای انقلاب اسلامی منتشر کرد که در آن به ذکر خاطره ای از حضورش در کشور لبنان نیز اشاره شده است.

در دلنوشته منتشر شده از سوی محسن توسلی آمده است:

«به نام خدا... پارسال همین ایام بود که برای انجام جشن‌های دهه فجر ۱۰ روزی را به همراه نوازنده خوب کشور محمد ایکایی عزیز لبنان بودیم و برنامه های متعددی را برای ایرانیان مقیم در بیروت اجرا کردیم.

در یکی از مراسم که تقریبا اصلی ترین برنامه جشن انقلاب در بیروت بود و ایرانیان مقیم لبنان هم حضور گسترده داشتند قبل از اجرا باخبر شدم مادر شهید مغنیه هم به خاطر محبتی که به ایرانی ها دارند تشریف فرماشده و در جلسه حضور دارند. از آقای شریعتمدار خواهش کردم که اگر مقدور است من را ببرند تا عرض ادبی به این مادر بزرگوار داشته باشم. ایشان هم محبت کردند و بنده را بردند و معرفی کردند. با کمال افتخار و رسم ادب زانو زدم وچادر ام المقاومه رو بوسیدم و ایشان هم مادرانه بنده رو مورد تفقد قرار دادند... یک خاطره و گفتگوی کوتاه شیرین هم داشتم که شاید بعدا منتشرش کنم.

بعد از شنیدن خبر فوت مادر مقاومت به شدت دلم گرفت و افسوس خوردم که چه گوهر گرانقدری از دست رفت و در حد توانم قطعه عربی «ام المقاومه» را با شعری از مرتضی آل کثیر و تنظیم امید رهبران تقدیم این شخصیت بزرگ کردم.

امروز که مصادف با وفات حضرت ام البنین (س) بود مناسبت خوبی بود تا عکس این مادر را که سه شهید را تقدیم اعتقاد و هدفش کرد منتشرکنم.»

نظر شما