شناسهٔ خبر: 31257800 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هدف "بنیاد کرامت" احیاء نهضت خدمت‌رسانی به محرومین

R1529/P/S41,2,1417/CT12

مدیرعامل بنیاد کرامت گفت: "بنیاد کرامت" همت بر احیا نهضت خدمت‌رسانی به محرومین دارد و معتقد است توانمندسازی محرومان روش بهتری از خدمت‌رسانی اجتماعی به شیوه معمول برای محرومیت‌زدایی از جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ جلسه هم‌اندیشی رسانه‌‌ای با حضور مدیران ارشد خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مکتوب و رسانه‌های مجازی در بنیاد کرامت امام رضا(ع) حول محور فعالیت‌های بنیاد برگزار شد.

در این جلسه، مجید قلی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم، حسن کربلایی مدیرعامل خبرگزاری آنا، علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری ایسنا، محمد آخوندی مدیرمسئول روزنامه وطن امروز، محمدامین ایمانجانی مدیرمسئول روزنامه‌ فرهیختگان و مصطفی انتظاری مدیر خبر فوری حضور داشتند.

میزبانان این جلسه محسن منصوری، مدیرعامل بنیاد کرامت، حسین رمضانی و حسین شمسیان، معاونین بنیاد و محمد مهدی محمدیان، دبیر جشنواره ملی کرامت بودند.

ابتدای جلسه با توضیحات محسن منصوری در مورد نحوه شکل‌گیری بنیاد و رویکردهای آن همراه بود.

منصوری با بیان این موضوع که فعالیت اصلی بنیاد عملا از سال 95 آغاز شده است، گفت: بنیاد کرامت در 6 حوزه تربیت و آموزش، کارآفرینی، بانوان، خانواده، اطعام و سلامت به فعالیت می‌پردازد.

وی افزود: بنیاد کرامت، همت بر احیا نهضت خدمت‌رسانی به محرومین دارد و معتقد است توانمندسازی محرومین روش بهتری از خدمت‌رسانی اجتماعی به شیوه معمول برای محرومیت زدایی از جامعه است.

همچنین محمدمهدی محمدیان، دبیر جشنواره ملی کرامت، در مورد این جشنواره توضیح داد: در این جشنواره خیران، تشکلها و گروه‌های جهادی با ارائه تجربه‌های موفق و ایده‌های نو در زمینه محرومیت‌زدایی شرکت خواهند کرد.

وی افزود: مزیت اصلی این جشنواره شبکه‌‌سازی خیرین کشور است و در نهایت ایده‌ها و تجربه‌های موفق در زمینه محرومیت‌زدایی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

در ادامه مدیران رسانه‌ها نقطه نظرات خود را در مورد اقدامات بنیاد در زمینه محرومیت‌زدایی بیان‌کردند و ابراز امیدواری کردند همکاری رسانه‌ها کمک به احیا نهضت خدمترسانی به محرومان باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما