شناسهٔ خبر: 31256518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری جلسه ستاد احیاء هندیجان

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، پیش از ظهر امروز جلسه ستاد احیاء هندیجان با حضور امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده ناحیه سپاه و دادستان و جمعی از مسئولان محلی و اعضای ستاد احیاء شهرستان در دفتر امام جمعه هندیجان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه و دبیر ستاد احیاء هندیجان اظهار کرد: فرهنگ سازی مناسب در پوشش اسلامی خانم هاو حتی آقایان همراه با ترویج فرهنگ اصیل ایران اسلامی بر همه یک وظیفه است که سفارشات فراوانی اهل بیت (ع) و بزرگان دینی ما دراین باره دارند.

وی افزود : دشمنان از تمام راه های گوناگون کانون گرم خانواده ها و مخصوصا جوانان را مورد هدف قرار داده اند که بایستی با شیوه ها و رفتارهای سفارش شده اسلامی جلوی اینگونه معضلات اجتماعی را گرفت و نسل کنونی جوان را از خطرات ناشی از فتنه های دشمنان آگاه و هوشیار نمود.

وی بابیان توجه بیشتر به مذاهب فرهنگی در جامعه گفت: ترویج بیشتر مکان های مذهبی مخصوصا امامزادگان و تکایامی تواند کمک بزرگی برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن باشد که در این راه یک حرکتی جهادی و انقلابی لازم و ضرورت داردوهمچنین یکی از روش های مناسب دیگر معرفی اماکن قدیمی و سنتی اسلامی در میان مردم و در ایام تعطیلات نوروزی برای مسافران همراه با تبلیغات مذهبی است.

در ادامه جلسه ستاد احیاء هندیجان، امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی اظهار داشت : زمینه های مختلفی امر به معروف دارد که فقط در مورد پوشش حجاب نیست بلکه در زمینه های فردی و اجتماعی، اقتصادی ، امنیتی ، قانون گذاری ، سیاسی و فرهنگی بایستی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در آنها با روش های اسلامی و دینی رعایت واجرایی شود.

وی افزود: در ایام نوروز برای معرفی ظرفیت های شهرستان غرفه کالاهای خانگی از شئونات اسلامی استفاده شود و توجه ویژه ایی برای ترویج معارف اسلامی باایجادانگیزه مناسب در میان مسافران فراهم گردد.

نظر شما