شناسهٔ خبر: 31255407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

یادداشت/

دشمنان اسلام جرأت مقابله رو در رو با پاسداران را ندارند

دشمنانِ جنایتکارِ لشکرِ ظلم و ترس و ویرانی، هیچگاه جرأت مبارزه رو در رو با پاسداران را ندارند و برای خوش خدمتی به اربابان کثیف‌تر از خودشان، روی به بی ارزش‌ترین نوع مقابله که همان عملیات انتحاری یا بمب گذاری و هدایت از راه دور است، آورده‌اند.

صاحب‌خبر -

گروه استان‌های دفاع‌پرس - حمید جهانگیر فیض آبادی؛ برادر پاسدارم تنها جُرم تو برای به خاک و خون کشیدنت، ایجاد امنیت برای ایران و ایرانی است. امنیت، آبادانی و پیشرفتی که خار چشم دشمنان قسم خورده تکفیری، عقده‌ای، متحجر و بی‌غیرتی است که شرط بقای کثیفشان را در ناامنی، شرارت، ارتجاع و عقب ماندگی کشور و مردم ایران می‌بینند.

تو از ابتدای انقلاب، هدف دریوزگان متعفنی بودی که یک روز در تهران شکنجه‌ات کردند، با اتو بدنت را سوزاندند و زنده در گورت گذاشتند. یک روز به دست گروهک‌های ضد انقلاب کومله و دموکرات با موزائیک سرت را بریدند.

روزهای بی‌شماری در طول طولانی‌ترین جنگ تاریخ معاصر با تیر و ترکش‌های تیز و داغ، شاهرگت را زدند، با مواد مذاب بشکه‌های فوگاز آتشت زدند و با دستان بسته زنده بگورت کردند.

یک روز در رژه اهواز به رگبارت بستند و روزی هم سرت را در راه دفاع از حریم حرم جدا کردند و اینک با صدها پوند ماده منفجره، تکه پاره‌ات کردند، تا اربابان مست جنایتکارشان در سیرکی از انواع وحوش و درّندگانی که گرد هم آمده‌اند و از حِقد و کینه و حسد، چشم‌هایشان گرد شده و دهان‌هایشان باز مانده، سوت و کف بزنند و لحظاتی خوش باشند که فکر می‌کنند امنیت سرزمین باستانی ایران را که عمر پایه‌های ایستادگی و مقاومتش، بسیار بیشتر از پیدایش آمریکا و اروپاست، خدشه دار کرده‌اند!

امنیتی که ریشه در خاک دارد و گردبادهای سهمگین و ویرانگر تجاوز و جنگ‌های چند صد ساله و توطئه‌های خطرناک و بنیان برافکن 40 ساله بعد از انقلاب، نتوانسته خمی به ابروی کمانیش وارد کنند، چه رسد به این رذالت‌های کورکورانه، بی هدف و فاقد ارزش نظامی، که گرد و خاکی بیش نیست و ارزش پلک زدنی هم ندارد.

برادر پاسدارم، امنیتی که تو با جان از آن دفاع می‌کنی، زمینه و بستر ظهور منجی است. امنیتی که در سایه سار وجودش، پیشرفت و تعالی کشور و مردمی را در پی دارد که منتظر منجی منتقمند.

برادر پاسدارم، هر جا که تو را بی دفاع دیدند، زدند. دشمنانِ جنایتکارِ لشکرِ ظلم و ترس و ویرانی، هیچ گاه جرئت مبارزه رو در رو با تو را ندارند و برای خوش خدمتی به اربابان کثیف‌تر از خودشان، روی به بی ارزش‌ترین نوع مقابله، که همان عملیات انتحاری یا بمب‌گذاری و هدایت از راه دور است، آورده‌اند که در نوع خود پیش پا افتاده‌ترین اقدام نظامی است.

ملت بزرگ ایران ضمن ارج نهادن به مقام پاسداران جان بر کف و رشیدش که مظلومانه و بی ادعا، اما مقتدرانه و قهرمانانه از آرمان‌های بزرگ و ارزشمند انقلاب در تمام زمینه‌ها حراست و پاسداری می‌کنند، این اقدامات کور و بی هدف را به پای رویش‌ها و آبیاری هر چه بیشتر درخت تنومند نظام اسلامی می‌گذارد و درخواست دارد که درسی فراموش نشدنی به عاملان جنایتکاری که دست پرورده سرویس‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی هستند و آبشخور حیاتشان توسط وهابیون منحوس آل سعود و... تأمین می‌شود، داده شود و طومار زندگی سراسر خفت و ننگ و دربدری شان در هم پیچیده شود تا دیگر هیچ مزدور بیگانه و بیگانه پرستی، هوس و جرئت دست‌اندازی به جان و مال و ناموس و امنیت این کشور بزرگ و ریشه دار نداشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما