شناسهٔ خبر: 31255183 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل پدیده چه گفتند؟

مدافع پرسپولیس امیدوار است مسئولان قیمت بلیت بازی‌ها را در شرایط اقتصادی نامساعد کاهش دهند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
شجاع خلیل زاده درباره پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: خدا را شکر که در هوای سرد، وضع اقتصادی بد و یک بازی دشوار به پیروزی رسیدیم. همه مردم در این شرایط مشکلاتی دارند و تلاش کردیم دل آن‌ها را شاد کنم.

وی ادامه داد: ما در بین مردم زندگی می‌کنیم. وقیت مردم پول بلیت ندارند به ورزشگاه بیایند، چه می‌توان کرد؟ از مسئولان می‌خواهم پول بلیت بازی‌ها را کم کنند تا مردم بتوانند تیم‌های خود را تشویق کنند. هواداران به من پیام می‌دهند که بگویید قیمت بلیت‌ها را کاهش بدهند.

مدافع پرسپولیس یادآور شد: ما شرایط زندگی مردم را می‌بینیم. شرایط برای همه مردم است. ما تلاش می‌کنیم با تیم خودمان بهترین نتیجه را بگیریم. اگر هواداران از ما راضی باشند، به سراغ طلب‌مان هم می‌رویم.

او در واکنش به اینکه گفته بود نفت مسجد سلیمان را نمی‌شناسد، این موضوع برای او حواشی مختلف به وجود آورده است، گفت: مگر می‌شود مسجد سلیمان و مردم آنجا را نشناسنم. این مطالب حاشیه است. من هم قول دادم عصبی نشوم.

خلیل‌زاده در واکنش به رفتار بهنام برزای بعد از زدن ضربه پنالتی به پرسپولیس گفت: به بهنام گفتم این کارها را نکن. یک موقعی هواداران به خانواده کسی فحش می‌دهند. دوست ندارم بازیکن فحش ناموسی بخورد. او بازیکن خوبی است.

وی درباره مصدومیت سید جلال حسینی نیز یادآور شد: امیدوارم مصدومیت سید جلال حسینی جدی نباشد و به بازی بعد هم برسد.

مدافع پرسپولیس درباره کری خواندن هواداران سپاهان برای پرسپولیس نیز گفت: کری‌خوانی جزئی از فوتبال است. توهین نکنند، نوکرشان هم هستم. امیدوارم توهین نکنند. مردم اصفهان خیلی خوب هستند. سپاهان تیم خوبی است. امیدوارم بازی خوبی را ببینم.

ترابی: پدیده تیم ضعیفی نبود/ دعا می‌کنم سایپا و ذوب‌آهن صعود کنند

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی توانست در ضربات پنالتی پدیده را شکست دهد. مهدی ترابی، بازیکن پرسپولیس پس از این دیدار اظهار کرد: پدیده تیم خوبی بود و خدا را شکر توانستیم با پیروزی مقابل این تیم به مرحله بعد صعود کنیم. پدیده تیم ضعیفی نبود و در لیگ نتایج خوبی گرفته است. ما هم تمام تمرکزمان را روی این بازی گذاشته بودیم.

او درباره دیدار سایپا در دور پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: دعا می‌کنیم که هم سایپا و هم ذوب‌آهن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنند.

نوراللهی: برای باشگاه درآمدزایی کردیم ولی فقط سی درصد گرفته‌ایم

احمد نوراللهی درباره بازی با پدیده در جام حذفی گفت: حساسیت این بازی بالا بود. زدن ضربات پنالتی جذابیت زیادی داشت. در هر حال بازی پایاپای بود و خدا را شکر می‌کنیم که پیروز از زمین خارج شدیم.

وی ادامه داد: در دو سه سال اخیر در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق بودیم و فقط در جام حذفی نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم. خدا را شکر که به جمع چهار تیم صعود کردیم. خودمان را برای ادامه بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی آماده می‌کنیم.

هافبک پرسپولیس درباره مشکلات مالی تیمش در این فصل یادآور شد: تلاش بازیکنان بود که توانستیم در آسیا موفق شویم و از AFC پاداش بگیریم. بازیکنان توانستند برای تیم درآمد زایی کنند. نیم فصل تمام شده و نیم فصل دوم شروع شده و دو سه ماه دیگر مسابقات به پایان می‌رسد اما فقط ۳۰ درصد گرفتیم. امیدوارم در چند روز آینده به تعهدات خود عمل کنند. امیدواریم مشکلات مالی را مرتفع کنند تا در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

نوراللهی تاکید کرد: در مسابقاتی که مدعیان زیاد شده، خوب بازی می‌کنیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

عالیشاه: وزارت ورزش باید به پرسپولیس کمک کند/ پاداش لیگ قهرمانان حق بازیکنان است

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی توانست در ضربات پنالتی پدیده را شکست دهد. امید عالیشاه پس از این بازی اظهار کرد: ما چهار روز چهار روز بازی می‌کنم و این بازی هم به وقت‌های اضافه کشیده شد و مقداری از لحاظ بدنی کم آوردیم. مهم سه امتیاز بازی بود که خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم! انتظار داشتم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

او درباره مشکلات پرسپولیس و احتمال اعتصاب بازیکنان در تمرین فردا گفت: من از این صحبت جا خوردم. کی این موضوع را گفته است. چه کسی این صحبت را کرده است؟

خبرنگاران در این لحظه به او اطلاع دادند که محمد انصاری بحث اعتصاب را گفته است. عالیشاه افزود: یک سری مشکلات وجود دارد که باید هرچه زودتر حل شود. تیم چند سال است که در ریل درست قرار دارد و در آسیا نتیجه گرفته است. حیف است از این مسیر خارج شود. وزارت ورزش باید به پرسپولیس کمک کند. البته منظورم کمک از لحاظ مالی است. آقای عرب به تنهایی نمی‌تواند کاری کند. چون تیم دولتی است. امیدوارم مشکلات در خانواده پرسپولیس حل شود.

بازیکن پرسپولیس در ادامه درباره کمکی که پاداش‌های AFC می‌تواند به این تیم بکند، بیان کرد: من یک تیترهای عجیب و غریبی دیدم. هر پاداشی که به بازیکنان تعلق گرفته حق بازیکنان بوده است. تازه ۲۵ درصد از پاداش را به بازیکنان پرداخت کردند در صورتی که به نظرم باید ۱۰۰ درصد پرداخت می‌شده است. با این حرف‌ها فقط حاشیه درست می‌شود.

عالیشاه درحالی در اظهاراتش از کسب سه امتیاز بازی با پدیده صحبت کرده که این مصاف در چارچوب جام حذفی بود.

انصاری: نمی‌دانم پاداش میلیون دلاری بین‌المللی تیم چه شده است!

محمد انصاری بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده و صعود به نیمه نهایی جام حذفی گفت: مهم این بود که صعود کنیم. به سختی پیروز شدیم اما توانستیم به سلامت به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

او درباره مشکلات تیمش که موجب اعتراض بازیکنان شده، تاکید کرد: در این چند سال ما نتایج خوبی گرفتیم ولی فکر کنم یک سری مشکلات در نتایج تیم پنهان شده است. مشکلات ساده مانند زمین تمرین برای تیمی مانند ما که در این چند جزو چهار تیم بوده، عجیب است.

انصاری ادامه داد: یک زمین ساده و امکانات ابتدایی برای موفقیت در آسیا ناچیز است. تیمی مانند پرسپولیس که جزو بهترین تیم‌های کشور است، برای موفقیت‌های بین‌المللی نیازمند یک‌سری امکانات است که باید بیشتر به آن توجه شود.

بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: امکانات ما در مقایسه با تیم‌های آسیایی خیلی کم است. مشکلات دیگر در مباحث مالی است. مشکلاتی در باشگاه داریم اما نمی‌دانیم را حل نمی‌شود. ما پاداش چند میلیون دلاری گرفتیم که نمی‌دانیم کجاست. باید زودتر پاداش‌ها پرداخت شود. ما شنیدیم به خاطر تحریم است. من به پول عمل بازیکنان ورد نمی‌کنم. باید مسائل کلان باشگاه حل شود و بتوانیم از این مشکلات خارج شویم.

انصاری درباره جلسه عرب با بازیکنان و احتمال اعتصاب در این تیم گفت: این لغت خوب نیست. باید هر چه بهتر مشکلات مرتفع شود. بازیکنان فقط و فقط به احترام هواداران که در سرما ماندند، بازی می‌کنند. بازیکنان با جان و دل و به افتخار هواداران تمرین کردند و با مصدومیت به میدان رفتند. ما در چند سال اخیر مشکلاتی داشتیم. بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات برای ما رخ داد. بازیکنان ما لایق بیشتر از این‌ها هستند.

مصلح: پرسپولیس بدون مشکل نیست/ از اعتصاب بازیکنان بی‌خبرم

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی توانست در ضربات پنالتی پدیده را شکست دهد. شایان مصلح پس از این دیدار اظهار کرد: پارسال مقابل پارس جنوبی جم گل زده بود و الحمدالله امسال هم اولین گلم را زدم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. اولویت کار من دفاع است و امیدوارم در این کار بهتر شوم ولی خدا کمک کرد و توانستم گل هم بزنم.

او درباره مشکلات این تیم بیان کرد: درباره بحث‌های مالی بزرگترها صحبت می‌کنند. تیم بدون مشکل نیست ولی قطعا درست می‌شود. ان‌شاءالله که این مشکل برطرف شود. بازیکنان تلاش می‌کنند و امیدواریم متقابل از زحماتمان قدردانی شود.

بازیکن پرسپولیس درباره احتمال اعتصاب بازیکنان در تمرین فردای پرسپولیس گفت: من خبر ندارم و از بزرگترهای تیم سوال بپرسید.

منبع: ایسنا

نظر شما