شناسهٔ خبر: 31255077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

هاشمی‌ماد به آنا خبر داد:

تخفیف 100درصدی شهریه برای دانشجویان ورزشکار در دانشگاه آزاد قم

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم گفت: این دانشگاه به دانشجویان ورزشکاری که در مسابقات کشوری و بین‌المللی رتبه‌های برتر کسب کنند تا 100درصد تخفیف شهریه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

رضا هاشمی‌ماد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قم با توجه به دغدغه دانشجویانی که در عرصه‌های ورزشی فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی و همکاری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی قم، تدبیری اندیشیده شده است تا دانشجویانی که در عرصه‌های ورزشی فعالیت می‌کنند بدون دغدغه آموزشی در مسابقات کشوری و بین‌المللی حضور فعال داشته باشند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی قم در راستای کمک به ارتقای علمی ورزشکاران و دوستداران تحصیل در رشته علوم ورزشی، زمینه تحصیل ورزشکاران را فراهم کرده تا بتوانند بدون دغدغه در کنار ورزش، تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه دهند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم گفت: ورزشکاران تاکنون برای ادامه تحصیل در رشته علوم ورزشی به‌ناچار به استان‌های همجوار مراجعه می‌کردند؛ اما با ایجاد رشته علوم ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی قم، این مشکل برای ورزشکاران استان برطرف شده است.

هاشمی‌ماد بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قم شرایط بسیار مطلوبی از نظر تخفیف‌های شهریه برای دانشجویانی که در مسابقات ورزشی رتبه‌های قهرمانی را کسب می‌کنند در نظر گرفته است، چنان‌که دانشجویان با حضور مؤثر در مسابقات کشوری و بین‌المللی و کسب رتبه‌های برتر می‌توانند تا 100 درصد تخفیف شهریه دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران با خاطری آسوده می‌توانند با مراجعه به سایت azmoon.org و ثبت نام در رشته علوم ورزشی مقطع کارشناسی ناپیوسته در کنار فعالیت ورزشی دانشگاهی خود در مسابقات ورزشی استانی، کشوری و بین‌المللی حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام/4062/

نظر شما