شناسهٔ خبر: 31254928 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ملت ايران از آرمان هاي والاي انقلاب عقب نشيني نخواهد کرد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - کاشان - ايرنا - معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: ملت ايران هرگز با اسلحه، بمب و ترور تسليم دشمن نشده و از آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي و شهيدان گلگون کفن عقب نشيني نخواهد کرد.

به گزارش ايرنا، سردار محمدرضا نقدي دوشنبه شب در آيين يادبود شهداي ترور منطقه کاشان افزود: ملت ولايتمدار ايران اسلامي آموزش ديده مکتب ولايت فقيه با روحيه و انديشه بسيجي هستند که سده ها در مکتب اهل بيت (ع) رشد يافتند.
وي بيان کرد: کارشکنان نفوذي در کشور بدانند که هر گز نمي توانند مسير را براي دشمنان خارجي باز کنند تا مردم را تسليم خواسته هاي ناحق و نامشروع آنها کنند و مسوولان بايد قدر اين ملت ولايتمدار و شريف ايران را بيشتر بدانند.
معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران اضافه کرد: ملت ايران در برابر فشار نفوذي هايي که گراني در زندگي معيشتي مردم ايجاد مي کنند تا آنها را در برابر سلطه گران به تسليم وادارند، با صلابت ايستاده و از آرمان هايي که به علت آن قيام و صدها هزار شهيد فدا کرد، دفاع مي کند.
وي عنوان کرد: هشياري و بصيرت مردم ايران با حضور در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن با وجود گراني و جنگ رواني دشمن و فشارهاي اقتصادي جهان را شگفت زده کرد.
نقدي با اشاره به حادثه تروريستي سيستان و بلوچستان ادامه داد: شهيدان مدافع حريم امنيت جواني خود را با اخلاص وقف حاکميت دين خدا، دفع اشرار و دفاع از نظام اسلامي کردند و آسايش و امنيت زندگي امروز مرهون جانفشاني هاي آنها است.
معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران تصريح کرد: عمليات تروريستي سيستان و بلوچستان جريان طبيعي نيست و متصل به سازمان هاي جاسوسي رژيم صهيونيستي، آمريکا، انگليس و دنباله هاي منطقه اي آنها مي باشد و به علت امنيتي که براي تروريست ها در کشورهاي همسايه ايجاد شده دست به اين اقدام ها مي زنند.
وي با اشاره به حمايت سازمان هاي جاسوسي آمريکا، رژيم صهيونيستي و نوکرهاي جنايتکار آنان در کشورهاي منطقه با بهره گيري از ماهواره و پهپاد افزود: هنگامي که اين حمايت ها وجود داشته باشد، تروريست ها ديگر دغدغه اسلحه، پول، اطلاعات و مهمات ندارند.
نقدي با قدرداني از جوانان مرزبان گفت: براي اين سازمان هاي جاسوسي پيدا کردن چند نفر در ميان جمعيت چند ميليون نفري يک استان کار سختي نيست و رويارويي با آنها کار بسيار دشواري است که جوانان ما آن را انجام مي دهند.
وي در ادامه بيان کرد: کشورهاي منطقه هم داراي نيروهاي امنيتي و پليس هستند اما با کمک سازمان هاي جاسوسي دست تروريست ها را باز گذاشتند و کساني هم که در داخل کشور به صورت غير مستقيم بين شيعه و سني اختلاف مي اندازند، با اين اقدام ها افراد را براي دشمن آماده سازي مي کنند.
معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران همچنين تصريح کرد: کشورهاي منطقه که با تروريست ها همکاري مي کنند، بدانند که گوشمالي داده خواهند شد و ضربه به آنها خواهيم زد؛ خواسته ملت ايران که انتقام از تروريست ها است، عملي مي شود اما انتقام اصلي را از رژيم اشغالگر قدس و آمريکا خواهيم گرفت.
به گزارش ايرنا، عوامل گروهکي تروريستي هفته گذشته با اقدامي کور و انتحاري يک دستگاه اتوبوس حامل نيروهاي مرزباني نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از لشکر امام حسين (ع) استان اصفهان را مورد هدف قرار دادند.
اين حادثه تروريستي که با يک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش- زاهدان رخ داد، منجر به شهادت 27 نفر و زخمي شدن 13 نفر ديگر از نيروهاي جان بر کف سپاه شد.
سيد ابوالفضل موسوي، ثارالله موسوي، ميثم عبدالله زاده، و ابراهيم صيادي از جمله شهداي منطقه کاشان بودند که در جريان اين حادثه تروريستي به درجه والاي شهادت نائل آمدند.
6136/8123
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما