شناسهٔ خبر: 31254457 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

چلسی 0-2 منچستریونایتد؛ اعلام وضعیت قرمز در استمفوردبریج

میلاد وفادار

با شکستی دیگر، فشارها روی سرمربی ایتالیایی چلسی افزایش پیدا کرد. آبی‌ها در ۹ میزبانی آخر خود از منچستریونایتد، شکستی را متحمل نشده بودند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در یک بازی زیبا، سریع و پر هیجان از رقابت‌های جام حذفی انگلستان، شاگردان مائوریتزیو ساری و اوله گونار سولسشر رو به روی هم قرار گرفتند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: دوشنبه ۱۸ فوریه ۲۰۱۹ | ۲۹ بهمن ۱۳۹۷

تورنمنت: جام حذفی انگلیس | دور پنجم

ورزشگاه: استمفوردبریج

داور: کوین فرند

تعداد تماشاگر: ۴۰۵۶۲

گلزنان: آندر هررا (۳۱) و پل پوگبا (۴۵) برای منچستریونایتد

ترکیب ابتدایی دو تیم و مروری بر لحظات حساس

منچستریونایتد در دقایق ابتدایی بازی با تمام قوا حریف را تحت فاشار قرار داد و این فشار تا دقیقه ۵ ادامه داشت. پس از آن چلسی جلو آمد و بازی بیشتر رو به تعادل گذاشت. در دقیقه ۱۱ رومرو ضربه آزاد لوئیز را برگشت داد و سپس شوت پدرو را در دو مرحله مهار کرد تا دروازه‌بان تیمش را از خطر مصون نگه دارد. کارت زرد دقیقه ۱۵ ماتیچ به خاطر خطا روی هازارد، برای باقی دقایق روی شانه این هافبک صربستانی سنگینی می‌کرد. ضربه سر آزادانه دقیقه ۱۷ هیگواین روی سانتر آزپلیکوئتا، راهی اوت شد. در دقیقه ۲۵ کند عمل کردن آریزابالاگا روی پاس به عقب آزپلیکوئتا می‌توانست کار دست آبی‌ها بدهد ولی این دروازه‌بان به هر شکل ممکن تحت فشار رشفورد، توپ را دور کرد. 

در نیمه دوم، مطابق انتظار منچستریونایتد عقب نشست و دل به ضد حملات بست. ماتیچ در یک بازه زمانی کمتر از پنج دقیقه، دو بار مرتکب خطا شد ولی داور بازی با روی خوش با او برخورد و از اخراج کردنش خودداری کرد. در دقیقه ۵۸ ویلیان به عنوان اولین تعویض به جای پدرو وارد زمین شد. شمار کرنرهای چلسی در این نیمه بالا بود. در دقیقه ۶۴ برخلاف عقیده طرفداران چلسی، چه داور اول و چه کمک داور ویدیویی اعتقاد به خطایی از اسمالینگ روی رودیگر درون محوطه جریمه یونایتد نداشت. در دقیقه ۷۱ کواچیچ جای خود را به بارکلی داد. در دقایق ۷۳ و ۷۶، به ترتیب سانچز و پریرا به جای لوکاکو و ماتا وارد زمین شدند. تعویض آزپلیکوئتا و زاپاکوستا در دقیقه ۸۲، اصلا باب میل طرفداران چلسی واقع نشد. تعویض آخر هم ورود مک تومینای به جای رشفورد در دقیقه ۳+۹۰ بود. 

شرح گل‌ها

چلسی ۰-۱ منچستریونایتد؛ هررا (۳۱): در سمت راست خط دفاع چلسی فرصت زیادی برای پا عوض کردن و انجام ارسالی دقیق و صحیح به پوگبا داده شد تا هررا از پشت آلونسو خودش را به توپ برساند و با ضربه سرش دروازه تیم میزبان را باز کند.

چلسی ۰-۲ منچستریونایتد؛ پوگبا (۴۵): پوگبا در میانه میدان توپ را به ماتا رساند تا ضد حمله‌ای تند و تیز برای یونایتد شکل بگیرد و در انتها ارسال فوق العاده رشفورد با ضربه سر پوگبا که با گام‌های سریع خودش را به محوطه جریمه رسانده بود، گل دوم بازی را رقم زد. ضربه سر پوگبا قدرت زیادی داشت ولی طبعا پس از برخورد توپ با دست آریزابالاگا، انتظار بیشتری از این دروازه‌بان اسپانیایی می‌رفت. 

خلاصه بازی

 

 

 

نظر شما