شناسهٔ خبر: 31253998 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آئولاس، رئیس لیون: مسی هرگز مقابل ما الهام‌بخش نبوده است؛ بهترین بازیکنی که تاکنون مقابل ما به میدان رفته، کریستیانو رونالدو است

نوید معصومی

رئیس المپیک لیون در آستانه رویارویی با بارسلونا و مسی، مصاحبه ای جنجالی انجام داد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - دو تیم بارسلونا و المپیک لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند. این در حالی است که لیون در لیگ1 فرانسه در رده سوم است و 16 امتیاز با پاری سن ژرمن صدرنشین، فاصله دارد. در سوی مقابل بارسلونا صدرنشین بلامنازع لالیگا به حساب می آید. با این حال، ژان میشل آئولاس معتقد است لیونل مسی مقابل تیم او هیچوقت خوب کار نکرده است. به گزارش آ اس و مارکا، رئیس 70 ساله لیون در گفتگو با روزنامه Le Figaro در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکنی که تاکنون مقابل لیون بازی کرده، گفت:

کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد در سال 2004. ما در نیمه اول 2-0 جلو افتادیم و بعد از آن، همه بازی به کریستیانو رونالدو مربوط می شد؛ مثل یک موشک (راکت)! ما مقابل بازیکنانی مثل دیوید بکام و لیونل مسی بازی کرده ایم؛ هر چند مسی هرگز مقابل ما الهام بخش به نظر نرسیده است. امیدواریم این روال در بازی پیش رو هم همینطور باقی بماند. 

کریستیانو رونالدو در سال 2004 مقابل لیون دو پاس گل برای رود فن نیستلروی مهیا کرد و بازی فوق العاده ای انجام داد. آئولاس بعد با خنده گفت:

ممکن است مسی آنفولانزا داشته باشد و این خوب است! 

آئولاس همچنین از فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید تمجید کرد:

او با جذبه ترین انسانی است که تاکنون دیده ام. رفتار او رک و روراست، مودب و باکلاس است. 

قصد بازنشستگی از فوتبال را دارید؟

دوست دارم در 75 سالگی بازنشسته شوم اما می خواهم تا آن زمان با تیم مردان لیون قهرمان اروپا شوم. 

نظر شما