شناسهٔ خبر: 31253544 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* چه سری است که دولتمردان هرگاه اعلام می‌کنند مواد غذایی و خوراکی مردم تأمین شده و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست بلافاصله قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند. آیا جز این است که مردم نسبت به این دولت و مسئولان آن بی‌اعتماد شده‌اند.
2315---0919
* فکر نمی‌کنم با این تدبیر مسئولان دولتی، گوشت دام‌های زنده و گوشت گرم که وارد کشور می‌شود به دست مردم شهرهای کوچک و روستائیان که نیازمندان واقعی هستند برسد؟!
1648---0915
* دستگاه اجرایی کشور با اجرای نسخه نئولیبرال فقط به پول و سرمایه توجه کرده و با شیوه‌هایش عملا روی تولید به طور کامل خط کشیده است. هرچه جلوتر برویم مشکلات این دولت برای مردم و کشور بیشتر می‌شود و ملت بیشتر ضرر می‌کند.
4326---0930
* قیمت بسیاری از اقلام خوراکی در روستاها و شهرهای کوچک بسیار گران‌تر از شهرهای بزرگ است و با توجه به اینکه اکثر افرادی که در این مناطق زندگی می‌کنند، از قشر نیازمند و کم‌درآمد جامعه‌اند دولت موظف است در تقسیم گوشت و... توجه ویژه‌ای به این اقشار جامعه داشته باشد.
0528---021
* جوانان ما در مرزها به دست تروریست‌هایی به شهادت می‌رسند که مورد حمایت غربی‌ها هستند و اما در داخل دولت از اربابان تروریست‌ها با پالرمو، برجام، FATF و... استقبال می‌کند!
3152---021
* زمانی که هیچ تضمینی در رفع مشکل تحریم‌ها با FATF برای کشورمان وجود ندارد چرا اصرار دارند ‌FATF به تصویب برسد! چرا همانند برجام سعی دارند عوام‌فریبی کنند؟!
3152---021
* در طی هفته‌های گذشته چند شرکت آلمانی اعلام ورشکستگی کرده‌اند. اخیرا هم یک شرکت هواپیمایی انگلیسی ورشکسته شده این حوادث نشان می‌دهد اروپا در مسیر بحران قرار گرفته است و این مشکلات بیشتر از اینها گریبان نظام سرمایه‌داری غرب را می‌گیرد.
7211---0990
* آقای رئیس‌جمهور و رئیس مجلس هر دو درجلسه این هفته مجمع تشخیص مصلحت شرکت نکردند آیا این مقدار شجاعت نداشتند که نظرات مخالف خود را بشنوند؟
0626---0913
* آنانی که در قالب‌هایی مثل سلبریتی، رسانه زنجیره‌ای و... در داخل به نوعی از تروریست‌های وحشی حمایت می‌کنند باید آنچنان سیلی محکمی از مردم بخورند تا دیگر از طریق بازی با امنیت و آرامش مردم به دنبال بهره‌برداری سیاسی نباشند.
9891---0918
* ازمسئولان رسانه‌ ملی انتظار می‌رود در ایام پایانی سال و تحویل سال و تعطیلات نوروزی از سلبریتی‌های خائن و همصدا با بیگانگان به هیچ عنوان استفاده نشود... برخی از این افراد در ایام فتنه و حوادث تروریستی در کشور مثل دراویش، زاهدان و... یا لال می‌شوند و یا همراه دشمن‌اند.
4662---0912
* آیا دولت می‌خواهد به خیال خود کشور قفل بشود تا بتواند حرف خودش را که سازش با غرب است پیش ببرد؟ اگر چنین باشد، ملت باید هوشیارانه از این فضا عبور کند و دشمنان خارجی و داخلی را ناکام بگذارد.
9527---0913
* رئیس‌جمهور کشور بحران‌زده فرانسه وقاحت و گستاخی را به جایی رسانده که مردم معترض کشور خودش را کور می‌کند با این حال وقیحانه از ایران در مورد حقوق بشر توضیح می‌خواهد! دستگاه وزارت خارجه کشورمان باید سفیر کشور فرانسه را احضار و به این گستاخی‌ها پایان بدهد.
0609---0915
* بنده قطعه ساز لوازم خودرو هستم، زمانی که دولت مواد اولیه را به قطعه‌ساز گران می‌فروشد به یقین موجب افزایش هزینه تولید خواهد شد.
8464---021
* معاون بی‌شعور ترامپ که ایران را حامی تروریست‌ها می‌خواند پاسخ دهد که طالبان، رژیم آل اره برقی، صدام، ابوبکر بغدادی، ریگی و بن لادن و امثالهم مزدوران تربیت شده چه دولتهایی هستند؟!
0700---0901
* عقرب وقتی در آتش گرفتار شود بر سر خود نیش می‌زند. حال حکایت ترامپ و اعوان و انصارش است که در لهستان جمع شدند تا امنیت ایران را به هم بریزند. ولی مرگ رژیم کودک‌کش را جلو می‌اندازند... زمانی که از داشتن آرپیجی و سیم خاردار محروم بودیم پوزه‌شان را به خاک مالیدیم و امروز که به برکت خون شهدا به ابرقدرت منطقه تبدیل شده‌ایم به یاری حق، حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم!
8853---0912 و 6960---0936
* آیا روزنامه‌های زنجیره‌ای از خدا و شهدا شرم نمی‌کنند که در صفحه اول آنها هیچ خبری از مراسم تشییع شهدای اصفهان در فاجعه حادثه تروریستی اخیر نبود؟ عاطفه به کنار، غیرت ملی این جماعت کجا رفته است؟
7108---0912
* هرکس فکر کند اروپا و آمریکا بر سر برجام با هم اختلاف دارند باید به شعور او شک کرد. اروپایی‌ها بدون هماهنگی با آمریکا کاری نکرده و نمی‌کنند. سخن صدر اعظم آلمان هم اثبات‌کننده همین است.
8717---0936
* وقتی دولت آلمان منافقین تروریست را داخل کشورش سازماندهی کرده و اجازه تظاهرات علیه مسئولان ما می‌دهد دیدار آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان از کشور آلمان در این شرایط چه استفاده‌ای دارد؟ چرا ذره‌ای از روحیه ایستادگی و انقلابی در دولت و دولتمردان دیده نمی‌شود؟
نادری
* از اینکه به جای گفت‌وشنود آلاله‌های غرقه در خون را چاپ کردید و شهدا و جانبازان را فراموش نمی‌کنید بی‌نهایت سپاسگزارم. از غیرت، وطن‌دوستی، ولایتمداری، واقعاً تمام مطالب روزنامه کیهان ممتاز است، راست و حسینی است...
2346---0918
* جناب شریعتمداری در برنامه نگاه یک، سرباز ولایت بودن را به نمایش گذاشت. حال مسئولان غافل، حضور میلیونی مردم را ارج نهاده و با تکیه بر جوانان و نگاه به توان داخلی، بیانیه «گام دوم» امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را اجرایی کنند.
1214---0937
* از دستگاه قضایی انتظار می‌رود پرونده احتکارکنندگان گوشت و مایحتاج مردم خارج از نوبت رسیدگی شود تا مردم برخورد با این زالوصفتان را لمس کنند و دیگران هم چنین جرأتی نداشته باشند.
3075---0919
* دپوی 1700 تن گوشت، حفظ قیمت بالای آن، تعطیلی رستوران‌ها، فشار بر مردم، پراید 45 میلیونی، کاهش شدید ارزش پولی ملی، تورم، گرانی، بیکاری و البته با ظاهرسازی در رسیدگی به معیشت مردم فقط به صورت شعاری! همچنان گویا دولت پازل توطئه تابستان داغ دولت ترامپ علیه مردم ایران را می‌خواهد در سال 98 تکمیل کند.
4070---0918
* مگر دیوان عدالت اداری گرفتن آبونمان را ابطال نکرده؟ چرا شرکت‌ مخابرات همچنان از مشترکین خود دریافت می‌کند؟!
1248---0916
 * طرح هر ایرانی یک لیتر بنزین به نظرم از یارانه موثرتر است... ایام تعطیل و چندین ساعت ترافیک در جاده‌های شمال و قفل شدن تردد و  صرف هزاران لیتر بنزین توسط اقشار خوشگذران آن هم از جیب دریافت‌کنندگان حقوق‌های حداکثر یک میلیونی و کسانی که از زندگی ماشینی حتی دوچرخه هم ندارند بی‌انصافی نیست؟! آیا این محرومین سهمی از بیت‌المال ندارند؟! رسانه ملی درست اطلاع‌رسانی کند و دفاع از قشر محروم را در سرلوحه تبلیغات خود قرار دهد.
3156---0935

نظر شما