شناسهٔ خبر: 31252599 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

خبری که سرمربی اسبق تیم ملی اعلام کرد

حسین رضازاده برای انتخابات وزنه برداری وارد گود می‌شود

با اعلام کوروش باقری، ثبت‌نام خودش و همچنین حسین رضازاده در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری قطعی است.

صاحب‌خبر -

در حالی که ثبت‌نام برای انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری از ۲۳ بهمن ماه آغاز شده و طی ۱۰ روز کاری تا ۶ اسفندماه صورت می‌گیرد، فعلا دو نفر نام‌نویسی رسمی انجام داده است. هنوز خبری از ثبت‌نام چهره‌های مطرح نشده و علی مرادی رئیس‌فعلی فدراسیون هم ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول کرده است.
حسین رضازاده که قبلا رسما برای انتخابات اعلام حضور کرده بود، هنوز هم روی تصمیم خود مانده و برخی اتفاقات باعث نشده تا او از بازگشت به فدراسیون ناامید باشد.
جالب اینکه دیروز کوروش باقری، سرمربی سابق تیم ملی نیز اعلام کرده برای انتخابات نام‌نویسی می‌کند. او در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: «تصمیمم را گرفتم و من و حسین رضازاده در انتخابات ثبت‌نام خواهیم کرد. ما دوره قبل هم ثبت‌نام کردیم و این چیز عجیبی نیست. این کاری است که از دست‌مان برمی‌آید. به نظر من این کار در این مقطع یکی از واجبات است. نیت من و رضازاده هم یکی است و هر دو به وزنه‌برداری فکر می‌کنیم.»
کوروش باقری و حسین رضازاده که ارتباط نزدیکی با هم دارند و سال‌ها در فدراسیون هم به عنوان رئیس ‌و سرمربی با یکدیگر همکاری می‌کردند، حالا احتمالا برنامه‌هایی برای بازگشت به وزنه‌برداری خواهند داشت.
البته علی مرادی، رئیس‌فدراسیون وزنه برداری هم با توجه به ارتباط خوبی که با اکثر روسای هیئت‌های استانی دارد، از شانس بالایی برای انتخاب مجدد برخوردار خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما