شناسهٔ خبر: 31251431 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دانش آموزان مسئولیت پذیری را تمرین کنند

کرج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز جامعه باید مسئولیت پذیری را با رعایت سه شاخصه ایمان ، اراده و امید تمرین کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سالار قاسمی در همایش یاوران انقلاب تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی استان البرزکه روز دوشنبه در کانون امام علی (ع) کرج برگزارشد، اظهارداشت: قشر دانش آموز در عصر کنونی باید در تمام زمینه ها پیشتاز بوده و با همت والای خود در عرصه های مختلف نشان دهند که می توان به قشر جوان کشور اعتماد کرد.
وی بیان داشت: برای موفقیت در زندگی باید همواره با ایمان به خداوند حرکت کرد و با پشتکار مسیر توسعه کشور را فراهم آورد.
قاسمی ادامه داد: برکات انقلاب اسلامی برای ملت ایران بی شماراست به گونه ای که ایران در عرصه های مختلف در جایگاه ویژه ای قرار دارد.
وی تصریح کرد: مهم ترین مسئولیت ما در راه انقلاب ،حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب است.
در این همایش دانش آموزان و مربیان تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی استان البرز بار دیگر با آرمان های امام راحل(ره ) و شهدا تجدید میثاق کردند.
در ادامه مانور دانش آموزان با اجرای یک برنامه توانمندی ها و مهارت های تشکیلاتی خود را در قالب رژه، اطفاء حریق، چادرزنی و امداد و نجات به نمایش گذاشتند.
در این همایش از سوی سازمان دانش آموزی کشور، لوح و درجه افتخاری به مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان البرزاهدا شد.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155

نظر شما