شناسهٔ خبر: 31250350 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جام حذفی فوتبال| دیدار پرسپولیس و پدیده به وقت اضافه کشید

R35347/P/S3,27/CT7 / R35347/P1015145/S3,27/CT7

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده در ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم برنده‌ای نداشت تا کار در وقت اضافه دنبال شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17:15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده شهرخودرو بود که این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم در وقت‌های اضافه کار را دنبال کنند.

در این دیدار شایان مصلح (13 - گل به خودی) برای پدیده و شایان مصلح (20) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (85 - محمد نادری)، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی (72 - ماریو بودیمیر)، سروش رفیعی (61 - بشار رسن)، مهدی ترابی و علی علیپور.

ترکیب پدیده شهرخودرو: میلاد فراهانی، محمدحسین مرادمند، عبدالله حسینی، مرتضی منصوری، علی نعمتی، مسعود ریگی، اکبر صادقی، محمد قاسمی‌نژاد، امین قاسمی‌نژاد، محمدمهدی مهدی‌خانی (1+90 - رضا صدری) و یونس شاکری.

داور: اشکان خورشیدی

نیمه اول
دقیقه 3:
ارسال کرنر از سوی محمد قاسمی‌نژاد در محوطه جریمه پرسپولیس به موقعیتی خطرناک تبدیل شد که می‌توانست تبدیل به گل شود، اما مدافعان پرسپولیس توپ را از روی خط دروازه دور کردند.

دقیقه 13: مهدی مهدی‌خانی پس از تک به تک شدن با علیرضا بیرانوند، با ضربه‌ای چیپ توپ را از بالای سر او به سمت دروازه زد. شایان مصلح قصد داشت از روی خط دروازه دور کند که در این کار موفق نبود و ضربه او وارد دروازه پرسپولیس شد.

دقیقه 20: ارسال مهدی ترابی روی ضربه کرنر، با ضربه سر شایان مصلح تبدیل به گل تساوی شد.

دقیقه 22: حمله بعدی بازیکنان پدیده روی دروازه پرسپولیس، با تعلل مدافعان سرخپوش همراه بود، هرچند قاسمی‌نژاد هم نتوانست ضربه کاملی به توپ بزند تا علیرضا بیرانوند صاحب توپ شود. در ادامه بازی وقتی بیرانوند قصد داشت بازی را آغاز کند با شیطنت مهدی‌خانی متوقف شد که همین مسئله برای لحظه‌ای بازی را به حاشیه کشید.

نیمه دوم
دقیقه 59:
اولین موقعیت خطرناک نیمه دوم توسط پرسپولیس روی دروازه پدیده خلق شد، روی توپی که در اختیار مهدی ترابی بود و این بازیکن هم سعی کرد با ضربه‌ای دروازه پدیده را باز کند، اما میلاد فراهانی ضربه ترابی را مهار کرد.

دقیقه 63: روی ناهماهنگی خط دفاعی و دروازه‌بان پدیده، مهدی ترابی موفق شد با دروازه‌ای خالی از دروازه‌بان صاحب توپ شود، هرچند زاویه او برای باز کردن دروازه تنگ شد که در نهایت ضربه‌اش هم به اوت رفت.

دقیقه 69: یونس شاکری با خطایی که روی شجاع خلیل‌زاده انجام داد، کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 73: پاس رو به عقب شایان مصلح از سمت چپ به پشت محوطه جریمه پدیده، با ضربه نه چندان قدرتمند بشار رسن همراه بود که توپ از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 80: ارسال شایان مصلح از سمت چپ با دفع ناقص میلاد فراهانی می‌توانست به موقعیتی برای گلزنی پرسپولیسی‌ها تبدیل شود، اما توپ بعدی را هم فراهانی به بیرون از محوطه جریمه مشت کرد تا خطری دروازه‌اش را تهدید نکند.

دقیقه 82: ارسال احمد نوراللهی از سمت راست به روی دروازه پدیده، ضربه سر علی علیپور را به همراه داشت، اما توپ او زاویه نداشت و در آغوش میلاد فراهانی قرار گرفت.

دقیقه 4+90: پرتاب بلند علی نعمتی روی دروازه پرسپولیس پس از اثرگذاری مرادمند روی توپ، به امین قاسمی‌نژاد رسید که ضربه ناگهانی او را علیرضا بیرانوند مهار کرد.

دقیقه 4+90: پرسپولیسی‌ها روی ضدحمله می‌توانستند صاحب موقعیت شوند که توپ در نهایت به علی علیپور رسید تا شوت این بازیکن هم از بالای دروازه به اوت برود.

 

انتهای پیام/

نظر شما