شناسهٔ خبر: 31250347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار ویژه ری تأکید کرد

لزوم شناسنامه‌دار شدن انبارها در ری/ احداث انبار 368 هکتاری شهر آفتاب

فرماندار ویژه شهرستان ری بر لزوم شناسنامه‌دار شدن انبارها در این شهرستان تأکید کرد و از احداث انبار 368 هکتار در شهر آفتاب خبر داد.

صاحب‌خبر -

هدایت‌‌الله جمالی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار داشت: موضوع انبارداری مسأله بسیار مهمی است که متأسفانه بعضاً مشاهده می‌شود که اقلام خوراکی و شیمیایی در یک‌جا و نزدیک به هم جمع‌آوری می‌شوند و نیاز است که انبارها با نظارت جدی شناسنامه‌دار شوند و با زون‌بندی مشخص هر انبار، این مشکل جدی در کشور حل و فصل شود.

وی مشکل اصلی جامعه را کمرنگ شدن صداقت دانست و افزود: اگر ما در کارهای خود صادق باشیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود؛ باید انبارها نسبت به اعلام صحیح موجودی خود، کالاهای قاچاق یا اجناس تاریخ گذشته، تقلبی و فاسد بسیار حساس باشند و صداقت را در این حوزه در دستور کار خود قرار دهند؛ چرا که ممکن است که جان مردم به خطر بیفتد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با تأکید بر فعالیت نکردن هیچ انباری به طور مستقل تصریح کرد: انبارهای غیررسمی باید زیرپوشش اتحادیه انبارها قرار گیرد و انبارهایی که مجوز ندارند و زیر پوشش نیستند، بسته شوند.

جمالی‌پور در پایان ابراز امیدواری کرد با احداث سریع پروژه مجتمع بزرگ 368 هکتاری بارانداز و انبارهای شهر آفتاب در بخش کهریزک با اعتباری بالغ بر دو هزار و 400 میلیارد تومان شاهد مدل جدیدی از انبارداری نوین و پیشرفته باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/

نظر شما