شناسهٔ خبر: 31250234 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

بوشهر| واردات 100 قلم کالا توسط مرزنشینان مجاز است

صاحب‌خبر -
بوشهر| واردات 100 قلم کالا توسط مرزنشینان مجاز است

استاندار بوشهر با تأکید بر مقابله قاطع با قاچاق سوخت، مواد مخدر و کالا گفت: برای کنترل مصرف سوخت و مبارزه با قاچاق سوخت باید لنج‌های صیادی استان بوشهر به سامانه ردیاب مجهز شود.

عبدالکریم گراوند در جلسه کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق استان بوشهر با بیان اینکه واردات 100 قلم کالا توسط مرزنشینان مجاز شد اظهار داشت: با رعایت ضوابط استانداردها و مقررات تصویب‌شده زمینه تسریع در ترخیص کالاهای یادشده در انبارهای گمرک استان بوشهر اقدام شود.

او با تأکید بر جلوگیری از قاچاق دام و محصولات دامی افزود: در راستای مقابله با قاچاق دام از مرزهای استان بوشهر اقدامات لازم انجام شود و با قاچاقچیان برخورد قاطع شود. استاندار بوشهر با تأکید بر کاهش رسوب کالاهای کانتینری در محوطه بندر بوشهر گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قاچاق و صنوف باید در اولویت اداره کل تعزیرات حکومتی قرار بگیرد.

گراوند با تأکید بر تشدید بر مقابله با کالای قاچاق در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: مقابله قاطع با قاچاق سوخت، مواد مخدر و کالا در اولویت برنامه استان است و در این راستا دستگاه‌های برتر در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اجرای مصوبات معرفی می‌شوند.

او بر نصب سامانه ردیاب بر روی شناورهای صیادی تأکید کرد و گفت: برای کنترل مصرف سوخت و مبارزه با قاچاق سوخت باید لنج‌های صیادی به سامانه ردیاب مجهز شوند.


منبع: تسنیم

نظر شما