شناسهٔ خبر: 31248651 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

برگزیدگان سومین جشنواره مطبوعات خوزستان معرفی شدند

به گزارش ایرنا ٤٣١ اثر در سه بخش تخصصی (سرمقاله، عکس، گرافیک و صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش)، بخش ویژه (شعار سال ٩٧ حمایت از کالای ایرانی) و بخش

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا ٤٣١ اثر در سه بخش تخصصی (سرمقاله، عکس، گرافیک و صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش)، بخش ویژه (شعار سال ٩٧ حمایت از کالای ایرانی) و بخش مدافعان حرم (حمله تروریستی٣١ شهریور اهواز) به دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی آثار توسط هیات داوران در هر بخش سه نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
از جمله هیات داوران این جشنواره می‌توان به محمد مختاریان (صحفه آرایی و عکس)، علی اکبر قاضی‌زاده (سرمقاله)، فریدون صدیقی (مصاحبه)، علیرضا کتابدار (تیتر و خبر) مهرداد خلیلی (گزارش ، بخش ویژه و موضوعی) اشاره کرد.

** موفقیت سه خبرنگار ایرنا در سوگواره اربعین
در بخش سوگواره اربعین محمد رضا بنوره، عدنان جواهری و کمیله حجازی از ایرنا خوزستان، مریم کروشاوی و طیبه قاسمی از پایگاه خبری قدس انلاین، کوثر کریمی از خبرگزاری مهر و فاطمه طاهری از خبرگزاری فارس به عنوان نفرات برتر این سوگواره برگزیده شدند.
همچنین در بخش مسابقه عکاسی با موبایل مصطفی عبیداوی، سید متین هاشمی و محمدعلی آهنگر در این بخش پذیرفته شدند.
در بخش خبر این جشنواره هیات داوران هیچ اثری را حایز رتبه ندانستند.
در بخش تیتر مهدی ربیع از پایگاه خبری قدس آنلاین و سید علی رضا شریفی از پایگاه خبری رهیاب به طور مشترک رتبه اول، هادی خوش سیما از پایگاه خبری شوشان و علی رضا شریفی از پایگاه خبری رهیاب رتبه دوم به طور مشترک و شاهین بهرامی از توسعه جنوب و امل درویش از خبرگزاری مهر به طور مشترک رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش مصاحبه قاسم منصور آل کثیر از خبرگزاری مهر رتبه اول، پدرام طاهری از روزنامه قلم امروز رتبه دوم و احسان سپهونداز پایگاه خبری تابا رتبه سوم را کسب کردند.
در بخش ویژه (شعار سال ٩٧ حمایت از کالای ایرانی) محمدعلی آهنگر رتبه دوم را کسب کرد، برای رتبه اول و سوم این بخش کسی حایز رتبه نشد.
در بخش ویژه (محیط زیست) امل درویش از خبرگزاری مهر، شهرزاد امیری از پایگاه خبری نبض شهر و علی سواری از خبرگزاری تسنیم به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش ویژه (حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز) زهرا کاظمی منش از روزنامه نور خوزستان رتبه اول و آرش حاجی نجف از خبرگزاری ایسنا رتبه سوم را به خود اختصاص داد؛ این بخش برنده رتبه دوم نداشت.
در بخش ویژه (مدافعان حرم) امید حلالی از پایگاه خبری شوشان و شهرزاد امیری از نبض شهر به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند، در این بخش کسی حایز رتبه سوم نشد.
در بخش سرمقاله و یادداشت هادی خوش سیما از شوشان رتبه اول، علی نواصر از خبرگزاری مهر رتبه دوم و امید حلالی زاده از پایگاه خبری شوشان رتبه سوم را به دست آوردند.
در بخش عکس نیز علی محمدی از خبرگزاری ایسنا، میعاد عاخی از خبرگزاری مهر و محمدعلی بهوندی از نشریه قدس به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.
جشنواره مطبوعات استان خوزستان برای سومین بار متوالی برگزار شده است.
7164/ 6037
انتهای پیام

نظر شما