شناسهٔ خبر: 31247374 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

برگزاری سومین کنگره بین‌المللی سلامت در شیراز

دبیرعلمی سومین کنگره بین المللی سلامت همراه از برگزاری سومین کنگره بین‌المللی سلامت همراه، صبح چهارشنبه اول

صاحب‌خبر -

دبیرعلمی سومین کنگره بین المللی سلامت همراه از برگزاری سومین کنگره بین‌المللی سلامت همراه، صبح چهارشنبه اول اسفند ماه خبر داد و گفت: این کنگره با حضور معاونان وزرای بهداشت و ارتباطات و فناوری اطلاعات و مقامات ارشد استان فارس در شیراز آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا سیدجلیل معصومی، در جمع خبرنگاران افزود: کنگره دو روزه سلامت همراه، با هدف ساماندهی اپلیکشن‌های حوزه سلامت و به دنبال برگزاری دو دوره موفق این کنگره در سال‌های گذشته، در شیراز برگزار خواهد شد.

معصومی به محورهای اصلی این کنگره اشاره کرد و افزود: شیوه نامه ها و استانداردهای سلامت همراه، خدمات بیمار محور در سلامت همراه، ارتقای سلامت و سلامت همراه، کارآفرینی، سرمایه گذاری و بازاریابی در سلامت همراه، مخاطرات و چالش های سلامت همراه، کاربرد فناوری های نوین در سلامت همراه و سیستم اطلاعات سلامت و سلامت همراه، از مهم ترین محور های این کنگره محسوب می شوند.

به گفته وی برگزاری بخش‌های رویداد استارتاپی، مسابقه کشوری اپلیکیشن‌های حوزه سلامت، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه محصولات سلامت همراه، رویدادهای جانبی این کنگره را شامل می شود .

دبیرعلمی سومین کنگره بین‌المللی سلامت همراه با اشاره به اینکه در دو دوره گذشته، بستر برای حضور علاقه‌مندان و ارائه ایده‌های نو فراهم شده است، ادامه داد: تعداد چهارصد مقاله توسط دبیرخانه دریافت شده که دویست و سی مقاله به شکل سخنرانی و پوستر ارائه می‌شود.

معصومی با بیان اینکه در این کنگره صاحب‌نظرانی از ایران، آلمان، آمریکا، ترکیه، پاکستان حضور دارند افزود: این کنگره بخش‌های جانبی متعددی دارد که برگزاری پنل و کارگاه‌های آموزشی و یک استارتاپ برای ارائه ایده‌های خلاقانه، از جمله این بخش‌ها است.

 

انتهای پیام

نظر شما