شناسهٔ خبر: 31246399 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیای میانه لغو شد

تهران- ایرنا- رقابت های دو و میدانی کشورهای آسیای میانه که قرار بود به میزبانی تهران برگزار شود، به دلیل حضور نیافتن کشورهای مختلف لغو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اولین دوره رقابت های دو و میدانی کشورهای آسیای میانه قرار بود دوم و سوم اسفند به میزبانی تهران برگزار شود و حتی فدراسیون از اعلام آمادگی ورزشکاران چند کشور خبر داد اما در نهایت به دلیل عدم استقبال مناسب کشورها این مسابقات لغو شد.
پیش از این فدراسیون دو و میدانی اعلام کرده بود که کشورهای مختلف این منطقه برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده اند اما بعدها مشخص شد که تیم ها تصمیم داشتند با ترکیبی ناقص راهی ایران شوند که در نهایت فدراسیون دو و میدانی ایران تصمیم گرفته این مسابقات برگزار نشود.
قرار بود در جریان این مسابقات اجلاس انتخاباتی آسیای میانه نیز برگزار شود که کشورها یکی پس از دیگری از حضور در این اجلاس و مسابقات انصراف دادند تا اولین دوره رقابت های آسیای میانه برگزار نشود.
فدراسیون دو و میدانی تصمیم دارد به جای رقابت های این منطقه دوازدهم و سیزدهم اسفند میزبان کشورهای مختلف برای رقابت های بین المللی جم فجر باشد اما هنوز کشورهای شرکت کننده برای این تورنمنت نیز مشخص نشده اند.
ورزشی**ع-ح**9129

نظر شما