شناسهٔ خبر: 31246135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با کسب ۵ مقام برتر؛

خبرگزاری مهر جوایز سومین جشنواره مطبوعات خوزستان را درو کرد

اهواز- با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزیدگان سومین جشنواره مطبوعات خوزستان معرفی شدند که خبرگزاری مهر با کسب پنج مقام برتر خوش درخشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در بخش سر مقاله و یادداشت اقایان هادی خوش سیما از پایگاه خبری شوشان، علی نواصر از خبرگزاری مهر و امید حلالی از پایگاه خبری شوشان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش عکس علی محمدی از خبرگزاری ایسنا، میعاد آخی از خبرگزاری مهر و محمد علی بهوندی از نشریه قدس حائز رتبه اول تا سوم شدند.

در بخش گرافیک و صفحه آرایی، حسین دلیر از نشریه سلام آبادان رتبه اول، حسین اسکندری از نشریه فرهنگ جنوب رتبه دوم و طیبه بزرگ نیا از روزنامه نور خوزستان رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش نیز معصومه صالحی از روزنامه کارون، شایان حاجی نجف از خبرگزاری ایسنا و زهرا کاظمی منش از روزنامه نور خوزستان حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در بخش تیتر مقام اول به صورت مشترک توسط مهدی ربیع از نشریه قدس و علیرضا شریفی از پایگاه خبری رهیاب، مقام دوم به صورت مشترک توسط هادی خوش سیما از پایگاه خبری شوشان و علیرضا شریفی از پایگاه خبری رهیاب و مقام سوم به صورت مشترک توسط امل درویش از خبرگزاری مهر و شاهین بهرامی بیرگانی از روزنامه توسعه جنوب را کسب کردند.

در بخش مصاحبه قاسم منصور آل کثیر از خبرگزاری مهر، پدرام طاهری از نشریه قلم امروز و  احسان سپهوند  از پایگاه خبری تابانیوز حائز رتبه های برتر اول تا سوم شدند.

در بخش حمایت از کالای ایرانی مقام های اول و سوم بدون برگزیده اعلام شده و محمد آهنگر از خبرگزاری ایکنا موفق به کسب مقام دوم شد.

در بخش موضوعی در حوزه مسائل محیط زیست خوزستان، امل درویش از خبرگزاری مهر، شهرزاد امیری از پایگاه خبری نبض شهر و علی سواری از خبرگزاری تسنیم مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در همین بخش در حوزه حادثه تروریستی نیز زهرا کاظمی منش از روزنامه نور خوزستان مقام اول و آرش حاجی نجف از خبرگزاری ایسنا مقام سوم را کسب کردند و رتبه دوم برگزیده ای نداشت.

همچنین در سومین حوزه مدافعان حرم ار بخش موضوعی امید حلالی از پایگاه خبری شوشان و شهرزاد امیری از پایگاه خبری نبض شهر رتبه های اول و دوم را کسب و این بخش نیز رتبه سومی نداشت.

در بخش خبر این جشنواره هیات داوران از میان آثار ارسالی هیچ مطلبی را حائز کسب عناوین اول تا سوم ندانست.

همچنین در بخش سوگواره اربعین حسینی نیز کوثر کریمی از خبرگزاری مهر مورد تقدیر قرار گرفت.

نظر شما