شناسهٔ خبر: 31244850 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

۲۳ هزار نفر در مهلت مجدد کنکور ارشد ۹۸ ثبت نام کردند

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات در آزمون‌ کارشناسی‌ارشد ۹۸ گفت: تاکنون حدود ۲۳ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

صاحب‌خبر -

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون‌ کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ و بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور می توانند در روزهای ۲۸ بهمن تا اول اسفند در این آزمون ثبت نام کنند.

وی افزود: به منظور مساعدت به آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر (۱۶ تا ۲۵ آذر ۹۷) موفق به ثبت‌نام نشده‌اند این امکان فراهم شده است که در روزهای ۲۸ بهمن تا اول اسفند در این آزمون ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: پیش از این در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۵ آذر ۹۷ تعداد ۴۵۷ هزار و ۷۳۳ نفر در کنکور ارشد ۹۸ ثبت نام کرده بودند.

وی گفت: با توجه به اینکه مهلت مجدد ثبت نام در آزمون‌ کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ از روز گذشته آغاز شده است تاکنون ۲۳ هزار و ۵۵۲ نفر در این فرصت ثبت نام کردند.

توکلی خاطرنشان کرد: اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از روز یکشنبه ۲۸ بهمن تا روز چهارشنبه اول اسفند روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  قرار گرفته است و افرادی که مایل به ویرایش باشند می توانند در این فرصت اطلاعات خود را ویرایش کنند.

وی گفت: آزمون‌ کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و چهارمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار می شود.

نظر شما