شناسهٔ خبر: 31244485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معاون سلامت خانواده کمیته امداد قزوین خبر داد؛

پرداخت 770میلیون تومان کمک‌هزینه اجاره‌مسکن به مددجویان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: طی 9 ماهه امسال بیش از 770 میلیون تومان برای اجاره مسکن هزار و 36 خانواده تحت حمایت هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صیادی، در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت ‌رسانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد توانمندسازی آن‌ها در بخش‌های مختلف است.


وی افزود: خدمات متعددی به‌منظور زمینه‌سازی برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد بر اساس نیاز جامعه هدف به آن‌ها ارائه می‌شود. 

این مسئول عنوان کرد: خدمات ارائه ‌شده به مددجویان تحت حمایت در قالب حمایت‌های اجتماعی بر اساس نیازهای موجود در جامعه هدف شکل‌گرفته و به آن‌ها عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: پرداخت هزینه ازدواج به زوج‌های نیازمند، پرداخت اجاره‌بهای مسکن، پرداخت تسهیلات ضروری، تسهیلات مسکن، وام محکومین، ارائه تسهیلات معافیت سربازی و ارائه تسهیلات معافیت از پرداخت هزینه انشعابات، از خدمات موردنظر حوزه حمایت‌های اجتماعی است. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اذعان کرد: کمیته امداد استان از ابتدای امسال هزار و 840 پروژه عمرانی اعم از خرید و یا ساخت مسکن، تعمیرات کلی و جزئی، بهسازی و احداث سرویس‌های بهداشتی را انجام داده است.

وی گفت: به‌ منظور کمک به تأمین اجاره‌بهای مددجویان مستأجر تحت حمایت کمیته امداد استان هزار و 36 مورد اجاره مسکن با اعتباری بالغ‌ بر 770 میلیون تومان به مددجویان مستأجر ساکن در مناطق شهری در ۹ ماهه امسال هزینه شده است
انتهای پیام/

نظر شما