شناسهٔ خبر: 31244426 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با حضور همه اعضا

آخرین نشست هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون در سال 97 برگزار شد

با حضور تمامی اعضا، آخرین نشست هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون در سال 97 برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، هشتمین و آخرین نشست هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون در سال جاری در امروز دوشنبه 29 بهمن ماه جاری به ریاست محمدرضا پوریا رئیس این فدراسیون و با حضور اعضای هیات رئیسه در محل فدراسیون بدمینتون برگزار شد.

در این نشست پوریا  از مسئولان هیات رئیسه این فدراسیون که در امر برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی فجر ایران که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در روزهای پانزدهم لغایت هجدهم بهمن ماه جاری در استان البرز شهرستان کرج برگزار شد، همکاری  نمودند، تقدیر و تشکر کرد.

وی حضور بازیکنان 28 کشور خارجی در این دوره از مسابقات بین المللی فجر ایران را بیانگر اهمیت این رقابتها در سطح بین المللی برشمرد و اظهار داشت: در این مسابقات 22 بازیکن با رنک زیر 100 شرکت نمودند که خود نشان از حضور بدمینتون بازان قدرتمند در این مسابقات داشت.

پوریا در ادامه افزود: از مسعود سلطانی فر مقام عالی وزارت، محمدرضا داورزنی معان توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی معاون توسعه همگانی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و شهبازی استاندار استان البرز که در برگزاری این رویداد بزرگ فدراسیون را حمایت نمودند، تشکر می کنم.

رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان در ادامه گفت: حضور دکتر کیم دبیرکل فدراسیون بدمینتون آسیا، تانا بالان مدیر اجرایی فدراسیون بدمینتون آسیا و محمد اندی دبیر توسعه بدمینتون آسیا در این دوره از رقابتها حاکی از اهمیت این مسابقات در سطح آسیا بود.

پوریا در ادامه خاطرنشان کرد: بازدید دکتر کیم دبیرکل بدمینتون آسیا و تانا بالان مدیر اجرایی فدراسیون بدمینتون آسیا از فدراسیون بدمینتون و تجهیزات، امکانات کمپ فدراسیون، سالن بدنسازی و قسمت های اداری فدراسیون با واکنش مثبت مسئولان بدمینتون آسیا نسبت به شرایط این رشته ورزشی در ایران همراه بود.

وی در ادامه این نشست به بررسی تقویم پیشنهادی سال 1398 پرداخت و خاطرنشان ساخت: مجمع عمومی سالیانه این فدراسیون در روز پنجم اسنفد ماه جاری برگزار خواهد شد و لازم است که برنامه تقویم سال آینده مورد بررسی قرار گیرد.

پوریا همچنین در مورد بهبود شرایط مالی فدراسیون در سال آینده و راهکارهای رسیدن به شرایط مطلوب را با اعضای هیات رئیسه مورد بررسی قرار داد. در پایان رئیس فدراسیون در مورد رشد و توسعه بدمینتون کشور در سال آینده و کارهای عملی جهت رسیدن به این شرایط را بیان نمود.

سپس اعضای هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون نقطه نظرات خود را اعلام داشتند و در پایان این نشست موارد مطرح شده به همراه تقویم ورزشی سال 1398 مورد تأیید و تصویب اعضای هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون رسید.

اعضای هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون متشکل از فریبا مددی، محمد فرجی، فرشاد نصرتی، علی مؤذن، حمیدرضا دائمی، اسماعیل مهدوی نیا، حسام عقبائی، امیر فرزانه شربیانی، مهدی ملک نیا بازرس فدراسیون و مرتضی مداحی کارشناس خبره فدراسیون هستند.

انتهای پیام/س

 

نظر شما