شناسهٔ خبر: 31244160 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فیلم هاى کاندید نوروز ٩٨ مشخص شدند؛

«متری شیش و نیم» و فیلمی با بازی رضا عطاران کاندید اکران نوروز

فیلم سینمایى «مترى شیش و نیم» که به عنوان محتمل ترین گزینه اکران نوروز ٩٨ مطرح شده است، فیلمى با نقش آفرینى نوید محمدزاده، پیمان معادى و پریناز ایزدیار به کارگردانى سعید روستایى است که سیمرغ بهترین فیلم از نگاه آرا مردمى در سى و هفتمین جشنواره فیلم فجر را کسب کرده است و بدون شک در نوروز اکران خواهد شد و ایضا با استقبال مخاطبان سینما هم مواجه مى شود. «مترى شیش و نیم» توسط شرکت پخش کننده خانه فیلم اکران خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایى «ما همه با هم هستیم» ساخته کمال تبریزى که با حواشى فراوانى در حوزه سرمایه گذارى روبه رو شده به عنوان گزینه نوروزى دفتر شرکت پخش حوزه هنرى از شانس هایى براى اکران نوروز ٩٨ برخوردار است. حضور دو جین بازیگر سرشناس در این فیلم مطمئنا باعث جذب مخاطب براى دیدن آن مى شود.

شرکت پخش فیلمیران با ریاست علیرضا سرتیپى هم با فیلم سینمایى «رحمان ١٤٠٠» خواستار اکران نوروزى است. حضور محمدرضا گلزار و مهران مدیرى از نکات برجسته این اثر سینمایى است. منوچهر هادى کارگردانى این فیلم را برعهده دارد.

تازه ترین ساخته سعید سهیلى با نام «ژن خوک» هم از شانس هاى اکران نوروز است که با نقش آفرینى نازنین بیاتى و هادى حجازى فر به اکران فروردین ٩٨ فکر مى کند.

اما اکران نوروز بدون حضور رضا عطاران واقعا اکران نوروز نیست. عطاران به همراه امیر جعفرى در اولین فیلم سینمایى مجید صالحى با نام «زیرنظر» به دنبال نمایش در نوروز سال آینده هستند که در این مسیر هدایت فیلم موسسه پخش کننده این اثر هم تمام تلاش خود را برای اکران نوروزى این اثر روانه شوراى صنفى اکران کرده تا اکران نوروز را از دست ندهد.

شرکت پخش کننده نور تابان هم به دنبال نمایش «شبى که ماه کامل شد» به کارگردانى نرگس آبیار در نوروز است. این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فجر ٦ سیمرغ بلورین دریافت کرد.

«ماجراى نیمروز؛ ردخون» ساخته محمد حسین مهدویان هم که در جشنواره فیلم فجر به توفیق خاصى دست پیدا نکرد با همراهى دفتر پخش کننده سیماى مهر دنبال نمایش نوروزى است که باید دید تلاش هاى رضوى چقدر مثمرثمر واقع مى شود.

دومین اثر سینمایى نیما جاویدى که «سرخپوست» نام دارد و از بازیگران مطرحى مانند نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار بهره برده است با همکارى دفتر پخش کننده «نیکان فیلم» از گزینه هاى اکران نوروز ٩٨ است.

گفتنی است در این میان فیلم هاى «زندانى ها» ساخته مسعود ده نمکى، «چهار انگشت» به کارگردانى حامد محمدى و «دختر شیطان» با کارگردانى قربان محمدپور هم به دنبال اکران نوروزى هستند که در این میان باید منتظر ماند و دید فرصت طلایى اکران نوروزى شامل کدام آثار سینمایى مى شود.

نظر شما