شناسهٔ خبر: 31244119 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح عملیاتی مشترک پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در جیرفت

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز زیربنای رشد و ارتقاء امنیت شهرستان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رضا محمد رضایی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به اجرای طرح عملیاتی مشترک مناطق آلوده و جرم خیز در شهرستان جیرفت گفت: معتقدیم که طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز زیر بنای ارتقاء امنیت و بستر رشد و شکوفایی شهرستان در تمامی زمینه‌ها را فراهم می‌آورد.

وی افزود: در همین راستا این طرح هم زمان با شهرستان‌های جنوب و شرق استان با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از لوث وجود اراذل و اوباش، متهمان تحت تعقیب، مواد مخدر سنتی و صنعتی، کشف اموال سرقتی، دستگیری سارقان و مقابله با قاچاقچیان سوخت به مدت ۲ روز در شهرستان جیرفت در حال اجرا می‌باشد.

سرهنگ محمد رضایی با اشاره به برخی از دستاورد‌های روز اول اجرای این طرح در شهرستان افزود: تاکنون ۸۸ نفر متهم تحت تعقیب مقامات قضایی دستگیر و همچنین ۲۴ نفر سارق دستگیر که منجر به کشف ۲۰ فقره سرقت شده است.

وی افزود: دستگیری ۲ نفر قاتل متواری و توقیف ۹۹ دستگاه خودرو متخلف و تحت تعقیب مقام قضایی از دیگر دستاورد‌های این طرح است.

محمدرضایی همچنین کشف ۲۴۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۱۰ نفر قاچاقچی و ۳۳ نفر خرده فروش مواد مخدر را از نتایج این طرح اعلام کرد.

وی همچنین به کشف ده هزار و ۸۲۲ پاکت انواع کالای قاچاق خارجی، دستگیری ۱۴ نفر قاچاقچی در این زمینه و کشف ۵ هزار لیتر فراورده‌های نفتی قاچاق از مرحله اجرای این طرح تاکنون اشاره کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت با تاکید بر استمرار طرح‌های پلیسی در سطح شهرستان جیرفت تصریح کرد: مشارکت مردم در ثبات امنیت نقش کلیدی دارد و هرچه پیوند بین مردم و پلیس قوی‌تر باشد امنیت حاصل از آن ملموس‌تر و پایدارتر است.
انتهای پیام /ی

دستگیری قاچاقچیان در عملیات پاکسازی جنوب کرمان

برچسب‌ها:

نظر شما