شناسهٔ خبر: 31244028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

شهر شاهرود برای استقبال از مسافران ساماندهی شود

به گزارش ایرنا، محمد کرم محمدی دوشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان افزود: با ایجاد این پایگاه ها و پذیرایی با کمترین امکانات موجب کاهش تصادفات

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، محمد کرم محمدی دوشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان افزود: با ایجاد این پایگاه ها و پذیرایی با کمترین امکانات موجب کاهش تصادفات جاده ای شوند.
محمدی با بیان این که در این پایگاه ها می توان دستاوردهای شهرستان را هم معرفی کرد، اظهار داشت: مسوولان باید بازرسی های مداوم از تابلو های راهنمایی کنند تا سفر ایمنی برای مردم فراهم شود.
وی از برگزاری نشست کارگروه بهداشت در این هفته خبر داد و یادآورشد: مسوولان بهداشت باید بازرسی از رستوران ها را افزایش داده و موارد بهداشتی را به آنها متذکر شوند.
محمدی با اشاره به گزارش های هواشناسی مبنی بر این که در پایان سال بارش های زیادی خواهیم داشت، افزود: باید پیش بینی لازم برای تهیه چادر و تجهیز ایستگاه های جاده ای در دستور کار قرار گیرد.
وی از مسوولان شهری هم خواست به پلیس در حل ترافیک درون شهری کمک کنند تا روزهای پر تردد آخر سال دچار بی نظمی نشود .
فرماندار شاهرود از همه دستگاه های اجرایی خواست ارزیابی دقیقی از عملکرد یکساله خود به فرمانداری ارائه دهند.
سرهنگ مجید فرزانه معاون پلیس راهور شاهرود هم در این نشست گفت: از آخر هفته جاری دوربین های درون شهری به سامانه اجراییات راهور ناجا وصل شده و رانندگان متخلف اعمال قانون خواهند شد.
فرزانه از راه اندازی 90 درصدی دوربین های درون شهری خبر داد و افزود: این دوربین ها تخلفات مختلفی از جمله سرعت لحظه ای خودرو ها، عبور از چراغ قرمز، پارک در محل غیر مجاز، سبقت غیر مجاز و عبور از محل ممنوع را ثبت می کنند.
وی ادامه داد: جریمه های ثبت شده توسط دوربین های کنترل سرعت بە هیچ وجه قابل بخشش نیست.
در این نشست 15 موضوع مربوط به ترافیک شهر شاهرود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
1023/6167
انتهای پیام

نظر شما