شناسهٔ خبر: 31243822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

مازندران برفی می شود

هواشناسی مازندران با انتشار اطلاعیه ای از سرد شدن هوای استان طی روزهای آینده با ورود سامانه بارشی خبر داد و اعلام کرد: دمای هوا در بعضی مناطق استان تا 8 درجه کاهش خواهد یافت و در مناطق کوهستانی نیز دمای زیر صفر پیش بینی می شود.

صاحب‌خبر -

 از فردا سه شنبه جریانات سرد شمالی ابتدا از مناطق غربی وارد و بتدریج به مناطق مرکزی و شرقی سرایت می کند که به دنبال آن مردم مازندران شاهد بارش باران، کاهش محسوس دمای هوا و وزش باد گاهی شدید خواهند بود.

«احمد اسدی»، معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران در این باره گفت: سامانه سرد تا صبح چهارشنبه در مازندران باقی خواهد ماند و بارندگی در مناطق غرب و مرکز استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

اسدی با هشدار نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر و خیابان ها بویژه در مناطق غربی، افزود: در این مدت در ارتفاعات بارش ها به صورت برف بوده و امکان یخ زدگی سطح جاده ها در محورهای کوهستانی وجود دارد.

به گفته وی از ظهر فردا چهارشنبه تا پایان هفته آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما پیش بینی می شود و ممکن است شهروندان در ساعاتی از روز شاهد بارش های پراکنده به خصوص در ارتفاعات باشند./اداره کل هواشناسی مازندران

РезультÐт пошуку зобрÐжень зРзÐпитом "‫مازندران برفی می شود‬‎"

کلمات کلیدی

برچسب‌ها:

نظر شما