شناسهٔ خبر: 31243630 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تقویت زیرساخت های شهری و سیل بندها برای مقابله با سیلاب در دشت آزادگان

فرماندار دشت آزادگان بر تقویت زیرساخت های شهری و سیل بندها برای مقابله با سیلاب در این شهرستان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  غلامعباس هزاریان، فرماندار دشت آزادگان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان با تاکید بر تقویت زیرساخت های شهرها و سیل بندهای رودخانه با توجه به افزایش بی سابقه آب رودخانه کرخه از مدیران عضو این ستاد خواست همچنان آمادگی خود برای مقابله با این سیلاب را حفظ نمایند.

وی گفت: پیشگیری بهترین مرحله در مدیریت بحران است و در مرحله پیشگیری هزینه هایی که صورت می‌گیرد بسیار کمتر از مراحل بعدی است و سرمایه گذاری محسوب می شود.

وی در ادامه بیان داشت: مدیران اجرایی در این شهرستان هنگام خطر سیل باید از تمام توان خود و تجهیزات دستگاه ها برای مدیریت بحران استفاده کنند.

فرماندار دشت آزادگان در این جلسه بر لزوم اجرا شدن طرح هدایت آب های سطحی و همچنین حل مشکل فاضلاب این شهرستان در اسرع وقت تاکید کرد و افزود: با بارش باران شاهد آبگرفتگی در بسیاری از نقاط شهر هستیم و این امر ناشی از هدایت نشدن آب های سطحی و مشکلات عدیده فاضلاب این شهرستان و همچنین افزایش دبی رودخانه است و مسئولان مربوطه باید هر چه زودتر در این خصوص اقدام نمایند تا بیش از این شاهد از بین رفتن زیر ساخت های شهری نباشیم.

وی اذعان داشت: متاسفانه در سال های گذشته به علت کمبود بارش ها و نبود آب در رودخانه، به صورت کارشناسی شده نسبت به تقویت سیل بندها اقدام نشده است و باید این خلاء ها جبران شود.

غلامعباس هزاریان با بیان اینکه بحران و حادثه زمان مشخص ندارد و خبر نمی کند، اظهار کرد: قصور در زمینه خدمات رسانی و رفع مشکلات مردم از هیچ مدیری در این شهرستان پذیرفته نیست.

انتهای پیام/گ

لزوم ترمیم سیل بندها

نظر شما