شناسهٔ خبر: 31242349 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

روایتی از چالش جدی وزارت ورزش/ استعفای دسته‌جمعی در فدراسیون فوتبال

صاحب‌خبر -

حدود چهارماه پیش اعضای بازنشسته هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به وزیر ورزش، خواستار تعیین‌تکلیف درباره قانون منع استفاده از بازنشستگان شدند و نکته مهم و قابل‌توجه اینکه این اعضا شنبه‌شب در جلسه جدید هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن اعلام دوباره استعفای دسته‌جمعی خود در نامه‌ای مجدد به سلطانی‌فر مقرر کردند وزارت ورزش در این خصوص نظر نهایی خود را اعلام کند.

 

در این نامه که تمامی اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال آن را امضا کرده‌اند، این‌طور آمده است تمامی اعضای بازنشسته که چهارماه قبل نیز در این خصوص اعلام آمادگی کرده بودند، در برهه زمانی فعلی نیز مشکلی با این موضوع نداشته و با تاکید براینکه خط‌قرمز آنها این است که مشکلی برای فوتبال ایران ایجاد نشود، اعلام آمادگی مجدد خود برای استعفای دسته‌جمعی‌شان را اعلام می‌دارند.

نامه دسته‌جمعی درخصوص استعفای اعضای بازنشسته هیات‌رئیسه این‌بار نیز با هدف تعیین‌تکلیف به وزارت ورزش ارسال خواهد شد و این وزارت باید برای مجمع ۱۹ اسفند سال‌جاری در این خصوص هرچه سریع‌تر تصمیم‌گیری کند. نکته قابل‌توجه اینکه با استعفای پنج نفر از ۹ نفر، هیات‌رئیسه فدراسیون از اکثریت و رسمیت افتاده و باید در این خصوص تصمیم منطقی و عاجلی گرفته شود و همین موضوع چالش‌های پیش روی وزارت ورزش را بیشتر از گذشته خواهد کرد.

 

نکته دیگر اینکه وزارت ورزش درصورت قبول استعفای اعضای بازنشسته فدراسیون فوتبال، باید تبعات ایجاد شده در این خصوص را نیز به گردن گرفته و چه‌بسا در این صورت بحث تعلیق دوباره فوتبال ایران داغ شود.

در فدراسیون فوتبال به‌جز مهدی تاج، پنج عضو دیگر بازنشسته در هیات‌رئیسه حضور دارند و به‌جز رئیس فدراسیون، بحثی بر سر بازنشسته بودن سایر افراد وجود ندارد.

 

 

نظر شما